לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Love of mine... Gone forever



Avatarכינוי: 

בן: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

מה שהאהבה יוצרת...


עיניים פקוחות לחלום

 

אין האדם מוותר

על מאחז ידיו היקר

החשוב לו וקרוב לליבו

בדמות אנוש חלומותיו

בדמות זהב

 

המילים קטנות ממשמעותן

הברה נוספת כטיפה בים

אוכל לראות איך לא מספיק

ולא ארשה, ארדוף

אחר תקווה מעצימה

אחר זריחה חמימה

אקטוף

כל שתרצי

מהשמיים כאדמתי, כאדמתך

 

מתעורר לחיוכך

למגע שפתייך, לקולך

לעינייך, מגלות לי את עצמי בתוכך

מגלות לי משמעות שלמילים אין איך

 

מתעורר

 

קווי מתאר כפועמים לי הם בלב

השתוקקות למאכל שכל איבר אצלי רעב לו

 

כמתוך חלום

 

עיקול שפתיים כשרטוט מלאכי

תווים לאוזניי מילותייך הן לי

 

אל זרועותייך

 

מבט כשי ליום חג

ככוכב אחד

נוצץ רק לך, אי שם

נוצץ איתך, זורח

כמבטי שלי, משתקף בכוכבייך

אם לא רקיעים משל עצמם הן עינייך לי

 

הו, מלכתי

 

 

-

© כל הזכויות שמורות לשיר קרני

נכתב על ידי , 13/10/2011 01:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שני תהילה. ואני ב-18/12/2011 22:59
 





20,554
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשיר קרני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שיר קרני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)