לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם נפל עץ בקרחת יער מרוחקת, ואיש לא שמע, האם הוא נפל?




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

עוד 3 שעות אני בבקום ועדיין ערה..


יש כל כך הרבה מה לכתוב.. וכל כך מעט זמן לכתוב את זה...

המון דברים השתנו.. רובם לטובה

אני כותבת בנקודות כי ככה הכי קל לי להבין אותי..

 

* ברק-האקס המיתולוגי: חתכתי ממנו.. מסיבות אי אלו ואחרות.. העדפתי להתנתק ממנו ואני עדיין עומדת מאחורי ההחלטה הזו...

* טולו-חברה הכי טובה: מבלבלת אותי כל כך הרבה.. מצד אחד היא היא.. ואני מקבלת את זה.. מצד שני זה לפעמים יותר מדי.. האגואיסטיות והאנטיפתיות שלה הורגים אותי! היא כל כך תהיה חסרה לי ולא מספיק שפיזית נתרחק גם מנטלית מסתבר..

*מארק-הנוכחי: מדהים מדהים מדהים! ג'נטלמן שעשיתי לו את המוות והוא עדיין נשאר שם.. כל כך קשורה אליו ומתאהבת לאט אבל בטוח... זה לא יאומן כמה בן אדם אחד יכול לגרום לך להרגיש בלי להתאמץ..

*אורטלי-ה=חברה מאז ומעולם: בקיץ האחרון רק התקרבנו וזה עשה לי מאוד טוב.. מאוד התגעגעתי.. אני שמחה שלא נהיינו חברות של ניפגש בשמחות..

*שחר-הטרבלמייקרית: המקום שלה אצלי כל פעם מתערער ומתקבע מחדש.. כשהוא מעורער בד"כ תופס אותו חוט השערה.. כשהוא קבוע הוא יצוק בבטון.. בסך הכל התרגלתי.. לחוסר איזון הזה..

הבנים-חבר'ה לשעבר- הפתיעו אותי ברמות על כשהגיעו למסיבתגיוס שלי בלי למצמץ.. אבל לא הייתי רוצה לחזור ולהיות חברה קרובה שלהם במתכונת הנוכחית.. ש ל הצביעות והשקרים והרכילות..

 

**מסיבת גיוססססססס** היה בנזונה! נהניתי ברמות היסטריות! למרות שחבל שכול םבאו בטפטופים והלכו בטפטופים.. נוצר מצב שלא היה ממש זמן שהיינו כולנו ביחד..

הרבה אלכוהול.. אנשים נחמדים וזורמים.. אוכל נחמד וים..

 

מתגייסת אוטוטו...

אנסה להרדם..

ונקווה לטוב..

 

בהצלחה לי.. ולכל מחזור אוגוסט 08...

 

 

נכתב על ידי gabi y , 26/8/2008 04:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  gabi y

בת: 34




781

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgabi y אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על gabi y ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)