לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בחדר של רומן


Rock This Life


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2007

קצת עליי... בואו להכיר


אז עוד פוסט
ועל הזין שלי אם אני מציף


יאללה קצת עליי

קוראים לי אדם
אני בן17.5
אני 1.87 ומצפה לגבוהה עוד.. עורי לבן[אשזכני אמרתי?] שערי שטני ועיני חומות(:
חולה על קומיקס~!
חולה על מוזיקה
- רוק[במיוחד]
- פאנק[איך לא]
- טראנס פסיכודלים]
- קצת קצת היפ הופ

אני מעצב גרפי
צלם
אני אוהב ספורט..
קארטיסט לשעבר... טניסאי לשעבר...
האקר... סתם אני לא, אני סתם אוהב מחשבים
יש לי קליטה טובה לשפות[דובר עברית יידיש אנגלית ערבית ספרדית וקצת רומנית]


מקווה שהכרתם אותי קצת יותר טוב
על הזין שלי הצפות!

עד הפעם הבאה
FUCK THE SYSTEM

רומן.
נכתב על ידי , 7/5/2007 13:38  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 34




104
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSychoRoman אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SychoRoman ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)