לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בחדר של רומן


Rock This Life


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2007

החיים, יפים, יפים, יפים כל כך.....


מה אני יגיד לכם?
נראה כאילו כל הצרות נפלו בעת ובעונה אחת
ואני מנסה לקבל אותן בדרך הכי אופימיטית שאפשר
כמה כמה שנים שהנאחס עליי
וזה נראה כאילו הוא לא עובר הלאה..
ויודעים מה אני לא מאחל לאף אחד את החרא שאני אוכל,
אולי עדיף שישאר אצלי, כי אני כבר רגיל.
מאיזשהי סיבה, אני לא מספר לאף אחד מה שעובר עליי,
אף אחד לא יודע...
ולפי מה שקורה אצלי עכשיו, אף אחד גם לא יידע.

מה אני יגיד לכם?
החיים
יפים
יפים, יפים כל כך....


PEACE
רומן.
נכתב על ידי , 10/5/2007 21:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 34




104
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSychoRoman אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SychoRoman ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)