לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלה החיים שלי


היי, קוראים לי שיראל ואני בת 12. אלה החיים שלי (האמיתיים אני לי ממציאה) ואני מקווה שיעניינו אותם. לא תמיד החיים שלי עד כדי כך מעניינים אבל לא נורא... תסתדרו איך שהוא....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

תשובות לשאלון השבועי


הכי טוב-
טלוויזיה

הכי רע-
לא לראות טלוויזיה

הכי כיף-
לישון

הכי טעים-
פסטה וKFC

הכי מגעיל-
בצל... וניר.... ואור.... ואנט...

הכי יפה-
אני... כאילו דה!

הכי מצחיק-
הצינור- מוסף לידיעות אחרונות שמגיע ביום חמישי...

הכי מוזר-
קוקה קולה בטעם וניל... וכן- יש כזה דבר.... ולא- אין את זה בארץ....

הכי כואב-
?

הכי בלוג-
הבלוג של יעלי- מראש1

הכי שם-
??

נכתב על ידי , 16/8/2007 22:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 28

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלה החיים שלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלה החיים שלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)