לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפינה ההזוייה


אדם מת מהלך. את החיים צריך לחיות במבט קדימה, אבל מבינים אותם כאשר מתבוננים לאחור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

...ולפתע, אף אחד לא יכול לחשוב על משהו להגיד.


איזה כיף להתחיל את הקיץ עם דיכאון. והכל בגלל החסור מעש המעצבן הזה. לא עשיתי שום דבר כל השנה הזאת, חוץ מללמוד אולי, מה שהוביל להתחלה משעממת. 

התחושה שלי כרגע מקבילה למבויי סתום.  אני מרגיש שאני לא מתקדם לשום מקום בשום מישור. המישור החברתי שלי משעמם אותי, כי די נמאס לי לעשות את אותו דבר כל סוף שבוע. המישור הרומנטי שלי נפל לתהום ומאז לא ניסיתי אפילו קצת לשקם אותו. הלימודים סתם נמשכים , והכל מוביל לאותה נקודה משעממת.
אין בי שום תחושה של עניין, במה שזה לא יהיה. הכל אחיד ומשעמם. 

נכתב על ידי פשוט קנדי , 31/5/2010 08:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  פשוט קנדי

בן: 33

ICQ: 205740124 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט קנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט קנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)