לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.


פעם יכלתי להגדיר מי אני בצבעים של שחור ולבן וצהוב. והייתי אחת שאין דומה לה והיא דומה לעצמה לרוב. היום אני מישהי, זה כל שאוכל לומר. יום יבוא ואגלה את השאר.

Avatarכינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

כבר - אולי - אבל - אז


כבר עשרה חודשים שלא כתבתי כאן.

מפתיע איך המקום שהיה לי פעם לבית נהיה כמעט ובלתי רלוונטי עבורי בחלוף הזמן.

ועדיין, אני זוכרת לבלוג הזה רגעים טובים, מפגשים מעניינים ושיחות מרגשות שהוכיחו שיש במימד הוירטואלי הרבה מעבר למה שנראה.

 

אולי כי טוב לי, אולי כי אני ממש עסוקה, אולי סתם כי מצאתי פלטפורמות אחרות

נעלמתי ונאלמתי

כאשר אני מגיחה מידי פעם ומתרפקת על הזיכרונות.

 

אבל גם לגברת חיוך יש תקופות קשות.

נגיד עכשיו ולאורך בערך שבועיים.

 

אז חזרתי לשאוב קצת כוח משירים ישנים וחברים שמעניין אם עודם כאן.

 

 

 

ועד לפעם הבאה,

חג שמח לכולם

נכתב על ידי , 15/5/2013 16:24   בקטגוריות גברת חיוך  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-26/5/2013 15:54
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , האופטימיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת חיוך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת חיוך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)