לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמצאו פה שמחה, רק מחשבות ארורות ומודחקות מפני השטח, רק יאוש, חרדה, אובדניות, שנאה ושכחה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2017

יומולדת 10 שנים לבלוג


"מטרות לשנה הקרובה? להוציא פסיכומטרי מעל 700, לעשות כל מה שאפשר כדי להתקבל או לקרב את עצמי יותר לעמידה בתנאי הקבלה לרפואה (יתכן ויקח יותר משנה.. :S), להגדיל רישיון ל250 (סבבה.. נראה..), עוד עגילים וקעקועים, להפסיק להיות אידיוט ו\או לעשות טעויות, להיות בריא ולהיות שמח.

טוב הפעם לא נתתי הרבה.."

 

תכלס זה היה ב8/5 ואפילו זכרתי אבל יצא שאני כותב את זה שלושה שבועות אחרי

מלפני שלוש שנים

הוצאתי 693 בפסיכומטרי בסופו של דבר, לא מצאתי את עצמי מתקבל לרפואה אז הלכתי ללמוד ביולוגיה מולקולרית, פרשתי אחרי שנה כי הלכתי לאיבוד

מאז הלכתי לאיבוד בכל מיני מקומות

הבנתי שאני לא רוצה ללמוד רפואה כי איבדתי כל חיבה שהיתה לי כלפי בני אדם, כיום אני מוצא את עצמי בין וטרינריה למתמטיקה ללהתאבד בגיל 27

לא הגדלתי ל250 סמק בסוף נשארתי עם הקטנוע פיצריות המסריח והאהוב שלי 3 שנים

עשיתי עוד עגילים (סהכ 10) ועוד קעקועים (סהכ 9) לא הפסקתי להיות אידיוט והמשכתי לעשות טעויות, התחלתי להיות בריא ולפעמים אני גם שמח.

 

החיים שלי משתנים בקצב מהיר, אני רוצה להאמין שהתבגרתי אבל בתוכי אני עדיין ילד קטן

עשיתי יותר מידי שטויות ודפקתי לעצמי את הגוף ואת הנפש בעיקר

והדיכאון שלי גדל מחורף לחורף

טיילתי בקולומביה ועכשיו אני באוסטרליה, כבר שלושה חודשים

 

אני לא יודע לאן אני ממשיך מכאן, בחיים,

בחיים?

 

בהסתכלות לאחור, היתה לי התלהבות, סוג של אש, גם לפעמים קצת כבויה, נדמה שחשבתי שאני הכי טוב שיש

בדיעבד אני מבין שאני כלום

 

אין לי ציפיות לעתיד

אני חושב שבגיל 27 אתאבד כי עד 27 כבר לא יהיו סמים לנסות אבל לפחות ניכנס למועדון

נכתב על ידי יהל שרוצה למות , 31/5/2017 17:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  יהל שרוצה למות

בן: 31




457
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליהל שרוצה למות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יהל שרוצה למות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)