לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

רוטט בשבילך


הטלפון שלי על רוטט בשבילך

אלקטרו-קלאש בקריוקי עבורך

אני מנסה לרקוד לצלילי בריטני ספירס

אני משער שאני מתקדם בשנים

 

הטלפון שלי על רוטט בשבילך

אלוהים יודע מה כל הסמים החדשים האלה מעוללים לך

אני משער שאין לי יותר חששות

אבל בסוף אני תמיד מסיים בדמעות

 

הטלפון שלי על רוטט בשבילך

אבל עדיין אני מעולם לא הרגשתי משהו ממך

פינוקיו הוא עכשיו ילד קבוע

שרוצה לחזור ולהיות צעצוע

 

אז תתקשר אליי

תתקשר אליי בבוקר

תתקשר אליי בלילה

אז תתקשר אליי

תתקשר אליי בכל זמן שתרצה

 

הטלפון שלי על רוטט בשבילך

בשבילך

בפרק של השבוע ב"עלילות רופוס" אנו מגיעים לאלבום השלישי שלו, "Want One", שיצא ב-2003, אחרי ש-"Poses" כבש כל חלקה טובה והעמיד את רופוס על הבמות הגבוהות ביותר. כפי ששמו יכול להעיד עליו, האלבום יצא כחלק ראשון מתוך אלבום כפול בשם "Want" (החלק השני יצא שנה אחר-כך וקיבל את השם המפתיע "Want Two").

"Vibrate" מתוכו הוא אחד השירים היפים ביותר של רופוס בעיניי, דווקא משום שהוא אחד מהשירים הפשוטים שלו, דווקא בגלל שהוא אחד השירים הכי עדינים שלו, ודווקא בגלל ההתייחסות התרבותית המזלזלת (אלקטרוקלאש, בריטני ותרבות הסלולרי).

בקונצרט שנתן בסן פרנסיסקו ב-2004, רופוס סיפר שהשיר נכתב בעקבות אירוע שבו "בחור [הוא, כמובן], בודד, נכנס לבר בחיפוש אחר רקדן גו-גו להעביר איתו את הלילה... עם הטלפון בכיס... על רוטט!". באלבום שהוא ערגה גדולה למונוגמיות, לשאיפה לזוגיות יציבה, לאכזבה מחוסר היכולת להגיע עליה, וחשיפה ענקית כגבר הומוסקסואל, עם נטייה לסמים ולמין מזדמן, "רוטט" הוא שיר מייצג, שיר מופת.

"Vibrate", שבגרסת האלבום מקבל ליווי מיתרים, מקבל בהופעה חיה גוון עדין יותר, יפה יותר אפילו, כשהוא מתנגן עלי פסנתר. היו שביקרו את רופוס אגב השיר הזה על הנטייה שלו להתעסקות יתר בעצמו, לדרך שבה הוא משחק את תפקיד "מלכת הדרמה", על הדרך שבה הוא "מבזבז" לחן נפלא על מלים שלא אומרות יותר מדי. בעיניי, זהו שיר נהדר, והעובדה שהוא הפך להיות רינגטון פופולרי מאוד לאחר שיצא האלבום רק הופכת את כל העניין כאן למשעשע יותר.

נכתב על ידי , 21/11/2008 00:46   בקטגוריות אני שומע שוב ברגעי השלווה את..., הפואטיקה של אחרים, עלילות רופוס בעיר הגדולה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)