לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

מעט ומאוחר – קטנות בעקבות שידורי התעמולה


אתמול בלילה, 23:40 ליתר דיוק, אני מזפזפ בין הערוצים בדרך למיטה ונופל על שידורי התעמולה. או מאמא!   אינני יודע מי (חוץ ממני...) צפה בשידורים בשעה כה מאוחרת, אבל אין ספק שמתוך עננת העייפות העסק נראה אפילו יותר הזוי ומגוחך ממה שהוא באמת. עם זאת, ובכל זאת, להלן רשמיי בכמה קטנות:

 

ליברמן – אני מאמין לו

ובגלל שאני מאמין לו הוא האיש שאני הכי פוחד ממנו. לא, אני לא ערבי, אבל כמו בציטוט המיוחס לכומר מרטין נימלר זה מתחיל מהערבים ולך תדע איפה זה ייגמר.

אגב, ליברמן טוען בתשדירים שהוא מבין ערבית. הייתי ממליץ לו להתחיל מעברית. אני, אישית, לא מבין חצי ממה שהאיש אומר. כמה שנים הוא כבר בארץ?   או שאולי הוא חושב שעם המבטא הכבד שלו הוא נשמע יותר מאיים...

 

אחרי הרע"מ בא ליברמן

ליברמן מככב גם בתשדירים של רע"מ-תע"ל (או בקיצור המפלגה של טיבי). החיקוי של ליברמן (זה אדיר מילר?!) משעשע מאוד, וללא ספק תורם לפנאטים בשני הצדדים. אגב, הסרטון שבו החמישיה של  טיבי צועדת משולבי ידיים מעל חומות ירושלים קצת קינקי... 

 

ביבי – אני לא מאמין לו

קדימה, כצפוי, נכנסים בביביהו, תוקפים את אמינותו המופרכת. הייתי שמח לראות אותם מתעסקים עם נושאים יותר רציניים מאשר הפעם שבה טען כי גנדי היה ח"כ בממשלתו או הפעם שבה טען שאהב לראות את הבריטים חולפים על פניו כילד. אני מסכים עם עמי איילון – ביבי שקרן. אם הוא משקר ביחס לפולארד, ביחס לתמיכתו בהתנתקות, ביחס להסכמתו לרדת מרמת-הגולן, איך אפשר לבטוח בו?

 

פָחַח?  בקושי פחחחחח...

הנסיון של "העבודה" להציג את אהוד ברק כפוליטיקאי "אחר" מגוחך. ברק הוא אכן פוליטיקאי כושל, אבל זה לא בגלל המוסר הגבוה שלו או נחמדותו. זה בגלל שהוא מתנשא, מנותק, הפכפך. הוא כשל כראש ממשלה כי הוא לא הבין את המשחק הפוליטי. ועם כל הכבוד לפחחים, טייחים ושאר מקצועות חופשיים, אני מעדיף שברק לא ינסה לתקן או לבנות שום דבר שקשור אליי.

 

כתום, ירוק – רק לא שחור!

אורי אורבך ואריה אלדד רבים מי יותר כתום. הירוקים, מימד ומרצ – מי יותר ירוק. גיל קופטש מדבר על אדום בעיניים ועשן ירוק. ואפילו ש"ס מחביאים את השחור עמוק עמוק ומביאים את התשדירים האפקטיביים ביותר לטעמי עם פזילה ענקית לציבור החילוני. בבחירות 2009, אולי בעקבות אובמה, הכי טוב כנראה להיות צבעוני!

 

לסיכום, בעקבות יהונתן, אני רוצה להזכיר לכולם לצאת מהאדישות וללכת להצביע. יתר על כן, אם – כמוני – אינכם רוצים לראות קואליציה של ביביהו וחבר מרעיו, ליברמן המאיים, ש"ס של אלי ישי ואמנון כהן, הבית היהודי ויהדות התורה, צריך ללכת לקלפי ושים פתק אחר. יש מספיק אלטרנטיבות, איש הישר בעיניו יעשה. אם אתם מתקשים, אפשר להיעזר במצפן. העיקר לא לאבד את ה(מ)צפון.

נכתב על ידי , 29/1/2009 13:42   בקטגוריות טלוויזיה, יש חיים מחוץ לבלוג, רק על עצמי לספר ידעתי, בחירות 2009, אופטימי, שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)