לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

מאיה היא, מאיה הוא, מאיה אה, מאיה די כבר!





 


ואני, לתומי, חשבתי שהגענו כבר לנקודת השפל הכי נמוכה בכל הקשור לתכנים אליהם נחשפים ילדים היום, ובמיוחד מבחינה מוזיקלית. קשה לדמיין שזה יכול להיות יותר גרוע מהיציאות של סאבלימינל וקרלו, סליחה והצל, מסיקה עם גרסאות הראפ שלו לשירי הילדים, או כל פליטי "כוכב Y" ו"פרוייקט נולד". אבל יש חוק נפלא, המתגלה כל פעם כנכון, שאומר שתמיד כשהגעת למה שאתה חושב כשפל, אתה מגלה שיש נקודה יותר נמוכה אליה אפשר להגיע.


כן, ככה סתם, במקרה, חיפשתי מלוכה באתר "שירונט" ומצאתי אתונות. 


 


גבירותיי ורבותיי, הורים נכבדים, כבוד שרת החי(נ)וך - "נומה נומה היי" הוא שמו של שיר מפסטיגל 2004, והוא כנראה להיט גדול (אחרת לא היה נכנס לעשירייה הראשונה של האתר). להזכירכם, מדובר במופע בידור המיועד לילדים (!!!), מוסד מפואר שהוציא תחת ידיו שירים נהדרים כמו "הסבון בכה מאוד", "תנו לגדול בשקט" או "אמא" הנפלא.  עוזי חיטמן מתהפך בקברו – אני בטוח.


 


שירי ילדים הם דרך נפלאה להעשיר את עולמם של ילדינו, אשר זורקים (סוף סוף) את כל שעות הדו-די-דו והדצים אליהם נחשפו מאז צאתם מבטן אימם, ויכולים להתענג (סוף סוף) על מוזיקה אמיתית, מעניינת ויפה, המותאמת אליהם אם כי יכולה להתאים גם לנו, רגע לפני שבריטני ספירס כובשת את כל עולמם התרבותי לבלי שוב. אבל בשנת 2004 הגב' פלדרליין היא לא הסכנה הגדולה ביותר לילדיכם. האמינו לי. הפסטיגל השנה יכול לעשות להם הרבה יותר נזק. יש שיאמרו נזק בלתי הפיך אפילו. נשמע מוזר?   טייק א לוק. לא נגעתי, בחיי.


 


נומה נומה היי


ביצוע: כוכבי פסטיגל 2004


מילים: אורי גרוס


לחן: לא ידוע


 


מאיה היא, מאיה הוא, מאיה אה, מאיה אה אה
מאיה היא, מאיה הוא, מאיה אה, מאיה די כבר!
פסטיגי, פסטיגו, פסטיגה, ואגם גם.
הלו, אגם? זאת רוני, טוביה גם.
כאן הראל, והראל, עודד פה משתעל
הלו, הלו, ציור של פיקסו, שם בתיק, זה צביקה פיק
לא זה דנקר המדליק.

הפזמון זה נומה נומה היי, נומה נומה היי
לא מבין מילה אוקיי?!
לא אכפת לי, דץ עושה לי תה
אז תגידו כיפאק היי.
הפזמון זה נומה נומה היי, נומה נומה היי
לא מבינה מילה אוקיי?!
לא אכפת לה, דץ עושה לי תה,
אז תגידו כיפאק היי

בנות, בנים, קצת גומי, ניצנים
הלו, כוס בירה לא, מופע של ילדים
הלו, הלו, ציור של פיקסו,
תפרו לי תיק, לא, לא די מספיק
אז עכשיו פזמון מדליק.

הפזמון זה נומה נומה היי, נומה נומה היי,
לא מבינה מילה אוקיי?!
לא אכפת לה, דץ עושה לה תה,
אז תגידו כיפאק היי
הפזמון זה נומה נומה היי,נומה נומה היי
לא מבין מילה אוקיי?!
לא אכפת לי, דץ עושה לי תה,
אז תגידו כיפאק היי!




אני לא יודע מה איתכם, אבל לי דץ עושה תה עושה סחרחורת. גם קצת בחילה, ותחושת גועל קלה. 


ואני שמח ברגע זה שעוד אין לי ילדים, כי אם זו הרמה של הפסטיבלים היום, אני משאיר את הילדים שלי באינקובטור עד גיל 18, עם דיאטה מדודה של מוזיקה, והוראות מפורשות להשאיר את עולמם נטול אגם, טוביה גם, הראל, צביקה פיק, ובטח ובטח נטול דנקר המדליק (הוּ דה פאק איז דנקר???).


 


אז תגידו כיפאק היי, ותשקיעו את הכסף שלכם במקום אחר.


מי שחושב שאתם, או הילדים שלכם, מפגרים, מגיע לו שיבלה הוא את החנוכה בפסטיגל, לבד, עם דץ.

נכתב על ידי , 16/11/2004 15:03   בקטגוריות שחרור קיטור  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)