לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

בני, אל תלך בדרך איתם (ל"דור העתיד" של ליברמן)


"המדינה הזאת כבר מזמן צריכה דיקטטורה. אבל אני לא מדבר איתך על דיקטטורה מוגזמת. צריך מישהו שיעשה סדר. ליברמן הוא היחידי שאומר את האמת..." ~ "דור העתיד של אביגדור ליברמן", "הארץ".

"ליברמן של 2009 מסוכן ממאיר כהנא של 1988, ואני בספק אם ועדת בחירות כלשהיא תוכל לפסול מעומד עם תמיכה כה רחבה בציבור" ~ יהונתן קלינגר, "ה-תקווה".

א-לי-מות

מרוב מלחמות אתה לא זוכר
מרוב קרבות אתה לא סופר
זה יצא משליטה וזה רק מתגבר

זו השפה שאתה מדבר
לא ברור לי במה אתה מתפאר
האם אוזניך שומעות מה שפיך אומר

כי מקום המשפט שמה הרשע
כי מקום הצדק שמה הרשע
כי מקום החוק שמה הפשע
החיים הם שלי, אז מה אתה עושה שם?

בני,
אל תלך בדרך איתם
מנע רגליך מנתיבתם
כי רגליהם לרע ירוצו
וימהרו לשפוך דם!

                                      (מתוך "א-לי-מות", מלים ולחן: שלום חנוך)

נכתב על ידי , 9/2/2009 11:53   בקטגוריות אני שומע שוב ברגעי השלווה את..., בחירות 2009, דברים בשם אומרם, הפואטיקה של אחרים, יש חיים מחוץ לבלוג, קטעים מהתשקורת, אקטואליה, ביקורת, שחרור קיטור, פסימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)