יש אמרה ידועה, של הסופרת היהודיה סינתיה אוזיק, האומרת "אם אתה אומר את המובן מאליו, אל תבחר בדרך של ערמומיות. צעקות עובדות טוב יותר".
ב-YNET הפכו את העניין בזמן האחרון לפילוסופיה שלהם. אחרת אי אפשר להסביר כמה מהסיפורים שלהם, שתופסים כותרות ומשאירים אותי, הקורא, בפה פעור. כל מה שנשאר כנראה להגיד, כמנהג הנוער היושב בציון: כאילו, duh?
הנה כמה דוגמאות מהשבוע האחרון:
סיני נמחקה ממפת התיירות: 50 ישראלים ביום
YNET מדווח על הצניחה המדהימה במספר הישראלים הנוסעים לסיני – 3000 ישראלים נכנסו לסיני מדי יום בחג סוכות לעומת 50 ישראלים באוקטובר. כאילו, duh?
באמת מוזר שבזמן אחת החופשות הגדולות במשק, בחודש ספטמבר, בשיא הקיץ, נוסעים יותר ישראלים לסיני מאשר בימי חול, כאשר אנשים עסוקים בעבודה/לימודים/וכו', בסוף הקיץ/תחילת הסתיו.
ותודה לYNET על הדיווח.
סקר: קשישים רואים הכי הרבה טלוויזיה
YNET מגלה כי האוכלוסיה המבלה זמן רב ביותר מול הטלוויזיה היא אוכלוסיית הקשישים, בני 65+, ש-40% מהם רואים יותר משעתיים טלוויזיה ביום. כאילו, duh?
באמת מפתיע שקשישים, אשר ממעטים לצאת מהבית, ושתנועתם ממילא מוגבלת, מוצאים את עצמם רואים יותר טלוויזיה מאשר אנשים עובדים.
ותודה לYNET על הגילוי.
בנות, בנים, קצת קומי, ניצנים
חשיפה ראשונה: הטקסט המלא של הגרסה הישראלית שהוקלטה לפסטיגל ל"נומה נומה היי".
סמדר שילוני חושפת את הטקסט המביך של אורי גרוס לפסטיגל 2004. כאילו, duh?
באמת חשיפה ראשונה, אם לא סופרים את החשיפה ממש כאן בבלוג ואת החשיפה שלי בפורום המוזיקה הישראלית של YNET (כן, YNET).
ותודה לYNET על הקרדיט.
בקיצור,