26.11.04
לכבוד
מר ליאור רייטבלט
מנכ"ל רשת סופרפארם
שם
הנדון: תלונה על זלזול פוגע בלקוחות בסניפכם
שלום רב,
לאחרונה ביקרתי בסניף של הרשת שלכם ב*******.
אני מרגיש כי אני חייב לפנות אליך ולהתלונן על היחס הפוגע והמזלזל אותו קיבלתי מהקופאיות בסניף.
הופתעתי לגלות, בהגיעי לקופה, כי ברשת שלכם, שחרטה על דגלה "שירות בגובה העיניים", עובדות קופאיות אשר גובהן מגיע מקסימום ל-1.65 (לא מדדתי... זו הערכה שלי), בעוד אני מתנשא כמעט לגובה של שני מטר. לא רק שהקופאית לא הסתכלה לי בעיניים, אלא שאני הייתי צריך להשפיל מבט אליה, והעניין כולו יצר סיטואציה מביכה ומקשה על הקנייה.
אינני חלילה טוען כי עליכם לשכור את שירותיהן של קופאיות גבוהות בלבד (למרות שהעניין יכול היה להיות מועיל לכולם), אבל בהחלט הייתי מצפה לקצת התחשבות בציבור הקונים – האם לא ניתן לחייב את הקופאיות לנעול נעלי עקב, עם עקב של 20-30 ס"מ (בהתאם לגובה שלהן כמובן), כך שיוכלו להסתכל לכל לקוח בעיניים? ואם השימוש בנעלי עקב יקר יחסית, אולי אפשר להעמיד לשירותן סולם או שרפרף קטן, שיאפשר להן להתאים את גובהן לגובה הלקוח?
כמו-כן, ברצוני להתריע על עבירות, קטנות אך מעצבנות, שביצעה הקופאית: ראשית, העובדת יצאה לפחות פעמיים מהשטיח האורתופדי שלרגליה, וזאת מבלי להתנצל או להפנים את חומרת מעשיה והשפעתם על הלקוח, רשת סופרפארם והציבור הישראלי בכלל; שנית, נראה היה שהעובדת איננה ממש מרוכזת בי (הלקוח). למען, האמת נראה היה לי שהיא צריכה לשירותים. חוצפה. אני ממליץ להבא להדגיש לעובדת כי צרכיה הפרטיים אינם מענייני, וכי עליה לדאוג להם בזמנה החופשי, כאשר היא איננה עובדת ומשרתת לקוחות.
אני נהנה לקנות ברשת שלכם, השומרת על כבוד האדם ומשקיעה בעובדים שלה כמו גם בלקוחותיה. נראה לי שהדרישות הצודקות וההוגנות, שלכם ושלי - מן הראוי שעובדי הרשת ימלאו אחריהן בקפדנות, כך שהסדר הטוב יישמר והקנייה הבאה שלי ברשת תהיה מהנה יותר ומוצלחת ביותר.
בכבוד רב,
שגיא נאור