לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

#הלופריידיי 1, 09.04.10: @_אננס


הקדמה (חד פעמית, אני מבטיח)

 

אם אתם תוהים מדוע נעלמתי, פחות או יותר, מהבלוג הזה, סימן שאתם עדיין לא עוקבים אחריי בטוויטר.

 

אם אתם עוקבים אחריי בטוויטר, אתם וודאי יודעים שאחד הדברים האהובים עליי שם זה ה-FollowFriday, טרנד שהתחיל לפני יותר משנה ותפס כמו נרקומן בשדה פרג. במסגרת הטרנד המבורך הזה ממליצים אנשים לעוקבים שלהם לעקוב אחרי פלוני או אלמונית, ויש המגדילים לעשות ומפרטים אפילו למה.

 

גם אני חטאתי ב"עקוב-אחרי-שישי", ואולם לאחרונה העניין די מיצה את עצמו, ולכן לקחתי על עצמי לפצוח בעניין חדש ומסעיר שאני קורא לו "HelloFriday", ובו אני אנסה להציג לפניכם ב(כ)140 מילים (14 שאלות, 10 מילים לתשובה) טוויטריסט/ית שאני אוהב באמצעות שאלון שרקחתי.

 

מקווה שתהנו ותעקבו. מוזמנים להגיב כאן או בטוויטר.

ועכשיו לעניין עצמו -

 

#HelloFriday 1, 09/04/10: @_ananas

 

בטור הראשון אך טבעי לי לארח את הראשונה בבידור, הגב' @_אננס בננה.

 

1. הזהות הבדויה שלך (ביום יום, מחוץ לטוויטר)?

אני חולה ומתבודדת, אין לי קיום מהותי מחוץ לטוויטר.

2. ממתי את בטוויטר?

30 במרץ 2009.

3. מצייצת באמצעות?

הממשק של טוויטר. הפונטים יפים.

4. ציוץ שלך אהוב/זכור/מפורסם?

ציוצי "אבל לא באמת".

5. האשטאג אהוב?

#ambalicious. במקור של @abagada.

6. השלימי: כל אדם ביקום צריך לעקוב אחריי כי...

חס וחלילה.

7. השלימי: טוויטר בשבילי...

העביר סוף סוף את החיים שלי מחניה להילוך ראשון.

8. אם היית יכולה להתחלף עם טוויטריסט/ית, מי זה/זו היה/היתה?

בטוויטר ובחיים אני הכי אוהבת להיות אני. כי זה אף פעם לא משעמם.

9. מי צריך להצטרף לטוויטר ומיד?

דיוויד הסלהוף. זה כל כך קשה כשלא יודעים מה דיוויד הסלהוף חושב, מה הוא אוהב וכן הלאה.

10. איזה טוויטריסט/ית היית רוצה לפגוש בחיים האמיתיים?

@The_Zephora

11. למי היית פותחת פייק?

@bOObs

 

12. פרט שעוקבייך טרם יודעים עלייך?

יש לי כפות רגליים יפות במידה בלתי מצויה.

13. מסר לאומה?

אני מאושרת לחלוק עמכם תודעה קיבוצית.

14. מי היית רוצה שיענה/תענה על השאלון הזה?

@aloneitan


נכתב על ידי , 9/4/2010 08:09   בקטגוריות יש חיים מחוץ לבלוג, פרוייקטים, אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)