לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

וסלע לא מרגיש שום כאב. ואי לעולם לא יבכה


לא חורף, לא דצמבר, לא שלג. ובכל זאת השיר הזה מתנגן בי כבר כמה ימים.


 







 


יום חורף


בדצמבר עמוק וחשוך


אני לבד


מביט מחלוני


אל הרחובות שמטה ייפרשו


על תכריך טרי של שלג בו הם חרש התכסו


 


אני סלע


אני אי


 


בניתי חומות


מצודה עמוקה ואדירה


שאיש לא יוכל לחדור


אין לי צורך בחברות


חברות גורמת לכאב


אני מזלזל בצחוק ובלהיות אוהב


 


אני סלע


אני אי


 


אל תדברו על אהבה


ובכן אני שמעתי את המלה הזו כבר קודם


היא רדומה בזכרוני


לא אפריע לתנומה


של רגשות שהלכו לעולמם


אם מעולם לא הייתי אוהב, לא הייתי בוכה לעולם


 


אני סלע


אני אי


 


יש לי את הספרים שלי


ואת השירה שלי להגן עליי


אני מוגן בשריון שלי


מתחבא בחדרי


בטוח בתוך הרחם שלי


אני לא נוגע באיש ואיש לא נוגע בי


 


אני סלע


אני אי


 


וסלע לא מרגיש שום כאב


ואי לעולם לא יבכה




                                    (מלים ולחן: פול סיימון)

נכתב על ידי , 1/4/2011 11:49   בקטגוריות אני שומע שוב ברגעי השלווה את..., המלצה - מוסיקה, הפואטיקה של אחרים, רק על עצמי לספר ידעתי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)