לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

בלבול והיסוס


 

נורא קשה לי לכתוב ביקורת על אלבום פרידה (break-up album בלעז). ראשית, קצת קשה לכתוב ביקורת על יצירה של אדם, שחווה פרידה (בדרך-כלל כואבת וטרייה), ומנסה דרך היצירה הזו לטפל בעצמו, להתאושש ולהמשיך הלאה. קשה לשפוט יצירה כזו, קשה לשים עצמך במקומו ועוד יותר קשה לבוא ולהעיר הערות. שנית, אני פריק של אלבומי פרידה. באי-פוד שבראשי מתוייקים דרך קבע Over של פיטר האמיל, "Sea Change" של בק ואפילו גרסה מקומית כמו "בגוף ראשון" של דני רובס. אין כמו כאב מזוכך ואמיתי כדי להעלות חיוך על פניי. סטיה שכזו – מודה.

 

 

כך שעל פניו להאזין לאלבום החדש של קובי אוז זו בעיה מצד אחד אבל הנאה גדולה מצד שני. תיאורטית, לפחות. כי אחרי האזנות רבות ל"דמעות וים", אלבום ה"סולו" (כאילו ש"טיפקס" אינו פרויקט סולו של אוז, וכאילו שחברי "טיפקס" לא מנגנים באלבום הזה) שאוז הוציא אחרי גירושים מתוקשרים מאשתו אני חייב לומר שהתיאוריה הגדולה קרסה. ראשית, היה לי הרבה מה לכתוב. שנית, לא נהניתי מהאלבום. פרטים כאן.

 

נכתב על ידי , 3/3/2005 22:49   בקטגוריות ביקורת - אלבום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)