לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

!let my Damien go


 

אני נשבע: עוד פעם אני שומע את The Blower’s Daughter ברדיו, ואני עושה משהו למישהו!!!  די, חלאס. מושפעים, נמאסתם!

 

וזה לא שחס וחלילה נמאס לי מהשיר הפשוט מושלם הזה. ממש לא. למען ההגינות, אספר כי אני עדיין נהנה מ-O (שדרי גלגל"צ, הסכיתו: כך קוראים לאלבום ממנו לקוח השיר הזה. לאמן קוראים דמיאן רייס) באותה מידה שבה נהניתי בחודשים הראשונים, אולי אפילו יותר.

 

וזה לא שאני מזלזל בפסקולים. ממש לא. אני חסיד מושבע של פסקולים, במיוחד כשהם מתלווים לסרטים מעניינים שמשאירים בי חותם. "קרוב יותר" לא היה סרט מופתי, אבל הוא בהחלט היה טוב למדי, והסצנות שבה הופיע השיר הזה היו נפלאות.

 

וזה לא שלא כיף לי לפתוח את הרדיו ולשמוע (שוב) את השורות הנהדרות של השיר הזה, ולשיר עם דמיאן "I can’t take my eyes off of you" באמצע איילון.

 

 

 

                                               דמיאן שלי... עזבו אותו, באמא שלכם.

 

 

אז מה בעצם מביא לי את הסעיף????!!!!  

 

 אולי זה העובדה שאותם אפסים שלא ניגנו אפילו שיר אחד מהאלבום הנהדר הזה לפני שנה, שגרמו לכך שאפילו לא ייבאו אותו לארץ באופן מסודר, הם אלה שעכשיו, אחרי סרט אחד בינוני, טוחנים דק-דק את השיר הזה כאילו היה איזה יציאה של עברי לידר ששרה רוני.

 

אולי זה העניין שיותר מפעם אחת כבר שמעתי ש"השיר ששמענו היה The Blower’s Daughter, מתוך "Closer", הסרט החדש בכיכובם של נטלי פורטמן וג'וליה רוברטס...". בקושי מזכירים את דמיאן רייס, על O אין מה לדבר. החינוך-מחדש של הבינוני שטוף-הרייטינג בפעולה.

 

ואולי בעיקר זה משהו בתוכי שחושב שהמוסיקה של דמיאן רייס היא לא בשביל כל אחד, היא לא להפצה ברדיו. היא משהו שאתה מספר עליו לחבר הכי טוב שלך, לבחורה שאתה יוצא איתה. משהו שאתה משמיע לאשתך, שאתה שומע כשאתה לבד או עצוב. אני נזכר בגדולים וטובים (מישהו אמרLosing My ?Religion) שנטחנו עד כדי חוסר-יכולת-האזנה בבית המטבחיים של הפלייליסט, ומתפלל שהם יעזבו את דמיאן, לכל הרוחות.

 

 

בקיצור, באווירת הפסח המתקרב ובא, בקשה קטנה מהעורכים המוזיקליים באשר הם: let my Damien go, בחייאת אבוק, או שאני בא אליכם הביתה ולא פוסח על אף אחד מכם.*

 

 

נ.ב.

בשבת הייתי ב"בחברה טובה", עוד קומדיה חביבה עם שיר של דמיאן בפסקול (הפעם Cannonball הנהדר). לשם שינוי, את השיר הזה אי אפשר למצוא בפסקול, מה שאולי אולי יגרום לכך שלא ניאלץ לעבור שוב את כל העניין הזה עם שיר נוסף. תודה לאל על חסדים קטנים.

 

 

 

* הדברים האמורים לעיל אינם חלים על בועז כהן, איש יקר, עורך מוזיקלי ומגיש בחסד ומראשוני הממליצים על דמיאן בארץ הקודש...



נכתב על ידי , 18/4/2005 21:33   בקטגוריות שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)