לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

אני זוכר


 

אני זוכר את סבא אומר לי ש

מאוד חשוב לדעת את לוח הכפל עד עשר כפול עשר

על פה.

אני זוכר אותו אומר את זה בכזו החלטיות

שמיד רצתי לשנן

כדי שבפעם הבאה שישאל כבר

אדע.

 

אני זוכר את סבא מספר לי ש

במלחמה ההיא הם היו עניים כל כך עד

שבחורות היו נותנות לו קצת כסף כדי שיוכל

להזמין אותן בערב.

אני זוכר אותו מספר את זה בכזו גאווה

שמיד רציתי למצוא אחת משלי

כדי שבפעם הבאה שישאל אספר

שגם אני.

 

אני זוכר את סבא לוחש לי ש

אני יכול לאכול כמה שוקולד שארצה, אפילו

את כל החבילה שהיה מחביא

במגירה.

אני זוכר אותו לוחש את זה בכזו אהבה

שמיד רצתי לרוץ לשם ולקחת

כדי שבפעם הבאה שילחש זה יהיה

גם כן לי.

 

אני זוכר את סבא אומר לי ש

נמאס לו כבר לחיות, ואם רק

היה לו כח הוא היה עולה לגג

וקופץ.

אני זוכר אותו אומר את זה בכזה כאב

שמיד חדר ללב שלי וקרע אותי

וידעתי שלא תהיה כבר

פעם הבאה.

 

 

חול-המועד פסח, שש עשרה שנה אחרי. אני עדיין זוכר.

 

 

נכתב על ידי , 30/4/2005 15:28   בקטגוריות שירה/פרוזה/פרוזאק  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)