לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

איש מביט בבנו


 

 

כשקראתי בפעם הראשונה את "איש מביט בבנו" של נתן יונתן צמרמורת עברה בגופי. זה היה הרבה לפני שהבנתי מה המשמעות של איש המביט בבנו, ועוד יותר את המשמעות של איש החסר את בנו, אבל השיר הזה נשאר איתי מאז:

 

"איש מביט בבנו

ורואה בעינו את מה שהיה

ומה שהינו ומה שיהיה כשהוא

עצמו כבר אינו..."

 

 

 

אי-שם בפברואר, בסקירת המערכות השנייה שערכנו, כשהבטתי בבני בפעם הראשונה כתינוק שלם, נזכרתי בשיר הזה ממש. הפעם בלי המשמעות העצובה/האבלה, אלא בארבע השורות לעיל בלבד – איש המביט בבנו וצופה אל העתיד שלו, של בנו, של שניהם ביחד. כתבתי אז כך בעקבות זאת:

 

אני מביט בך

בני

ורואה בעיניי את מה שתהיה

ומה שאני ומה שנהיה שנינו כשאתה

כבר תהיה ישנו.

 

כה משונה שאני יכול לבטא אהבה

ואתה עדיין אינך

ואולי אתה כבר ישנו

אצלי בלב,

אני אצלך.

 

אני מביט בך

בני

וכה רוצה שתהיה

ושאהיה אני ושנהיה שנינו, שאתה

תהיה כבר ישנו.

 

 

 

ואני מביט בבני כל הזמן, ולא מפסיק להתפעל. והלוואי שאוכל להמשיך ולהביט בו עד שאני עצמי כבר לא אהיה.

נכתב על ידי , 4/8/2005 17:51   בקטגוריות ילדים זה שמחה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)