לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

Blog Day 2005


בהתאם לרוח ה-Blog Day, יוזמה מבורכת של ניר אופיר, אני שמח לנצל את הבמה ולהמליץ לכולכם על חמישה בלוגים מצויינים שאני מעיין בהם באופן תדיר ותכוף, ולא זכו לאזכורים והפניות מכאן כראוי:

 

 

 

חבר שלי נסע לאמריקה, וכל מה שקיבלתי היה הבלוג הזה...

טיולים, תמונות ושאר ירקות [E]

 

מור, חברי הטוב, נסע יום אחד לאמריקה, כשהוא זונח מאחוריו קריירת הייטק משגשגת וקריירת ספורט דועכת. מאז (עברו כבר למעלה מחמש שנים) הוא הספיק לעשות דוקטורט במדעי המחשב, להכיר את אהבת חייו ובעיקר... לטייל בכל העולם. הבלוג שלו הוא חגיגה של רוח מטיילים, תמונות איכותיות ושלל מציאות, ובכללל של החיים כפי שהם נראים מגובה 2.05מ.

פוסט שאהוב עליי לאחרונה: She Said Yes.

 

 

משורר, ועוד כמה דברים

שירה, פרוזה ושאר יצירות [ע]

 

מאז שגיליתי את הבלוג של אלכס בן-ארי, המתאחסן באתר "רשימות", אני מוצא את עצמי מתפעל שוב ושוב מהכתיבה של אלכס, השירים הנפלאים שלו, ביקורות הקולנוע ושאר ירקות שהוא הוגה ממוחו היצירתי.

פוסט שאהוב עליי לאחרונה: שני שירי אהבה.

 

 

מעלה אבק

שירה, פרוזה ומוזיקה טובה [ע]

 

גיא אבק כותב בבלוג היצירתי שלו קטעים נפלאים על אהבות יומיומיות, שירים נצחיים וקטעים קטנים של חיים שעוברים עליו, כשהוא לא עסוק בלהיות "XXXXXX" (צונזר. סורי!). כל פוסט שלו הוא פנינה קטנה של יופי. שווה מאוד לקרוא אותו (ובו), ולעשות את זה לאט.

פוסט שאהוב עליי לאחרונה: בקיץ הזה תלבשי לבן.

 

 

דויד הכי טוב

מוזיקה, מוזיקה ומוזיקה טובה [ע]

 

זה קצת נדוש להמליץ על הבלוג המדהים של דויד פרץ. האיש שהוא מוזיקאי מוכשר, יוצר נפלא, מפיק ייחודי, כותב בחסד ומקור ידע לא קטן בענייני מוזיקה, מנהל בלוג העוסק בעיקר במוזיקה, שהוא פשוט חובה לכל מי שחי, נושם ואוהב מוזיקה טובה. כל פוסט הוא שיעור מאלף, כל מלה חקוקה בסלע.

פוסט שאהוב עליי לאחרונה: ההורס הגדול – מכתב גלוי ל-LOW.

 

 

כיסוי מלא

גרסאות כיסוי מצוינות, גרועות, מוזרות וכו' [E]

 

אני לא זוכר כבר איך הגעתי במקור לבלוג גרסאות הכיסוי של ליזה תחת הכותרת הנהדרת Copy, Right?.

הקונספט מאוד פשוט – אהבה גדולה (שאני שותף לה) לגרסאות כיסוי: כשהן טובות, זה נפלא. כשהן גרועות, זה משעשע או מוזר. בקיצור, כל גרסאות הכיסוי שרק חלמתם עליהם, מכל מקום ובכל ז'אנר (לזמן קצוב, אבל בכל זאת...).  המרענן הרשמי שלי.

פוסט שאהוב עליי לאחרונה: Are you ready for the time of your life?.

 

 

 

בברכת תגלשו ותהנו ביום חגנו!

נכתב על ידי , 31/8/2005 11:04   בקטגוריות פרוייקטים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)