לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

על בוזגלו ואריסון (וואללה! סלבס)


 

אתם חושבים שבוזגלו (כן, ההוא מהמבחן) היה מחייך בהנאה אם היה קורא כמוני שעופר גלזר (כן, הבעל של) קיבל חצי שנה בכלא, אחרי שהורשע בביצוע מעשים מגונים בשתי נשים?

 

אם תשאלו אותי, חצי שנה בכלא זה מעט מאוד זמן למי ש"עשה דין לעצמו, קרא חירות למאוויו וכפה את רצונו על שתי נשים תוך שלושה חודשים" (מתוך פסק הדין של השופטת הרמן). השופטת הוסיפה גם כי "ניכר ליקוי חמור בערכי המוסר של הנאשם, אשר לא הביע כל מילת חרטה בשל הפגיעה בשתי הנשים".

 

אבל בשורה התחתונה, גלזר לא הולך לכלא כל-כך מהר. הוא קיבל ארכה ודחייה למשך 45 יום "בשל החגים". מעניין אם בן-הדוד של בוזגלו היה זוכה לכזו התחשבות, כשלאשתו לא קוראים שרי אריסון ולעורך-דינו לא קוראים יהושע רזניק. הימור שלי: כנראה שלא. וגם העונש ה"חמור" – ספק אם היה כל-כך קל במקרה של בן-הדוד בוזגלו.

  


 

כך או כך, תסלחו לי, אבל התענגתי מאוד על התמונה של האריסונים (או הגלזרים) שצורפה לכתבה בנרג':

 

 

 

גם בתמונה בואללה!, עופריקו לא יוצא כל-כך טוב (ולמען האמת, אם הייתי בחורה, לא הייתי מתקרב אליו ברדיוס קילומטר):

 

 

 

ורק בשער של ואללה! סלבס, תחת הכותרת "עופר גלזר נידון ל-6 חודשי מאסר בפועל", עופר ושרי מחייכים כביום חגם (למען האמת, זה נראה לי ממש יום חגם. סחה לעורך...):

 

 

 

טוב, האמת היא שבמקום שרי גם אני הייתי מחייך. סוף-סוף נפטרנו מהחרמן הקטן, גם אם רק לחצי שנה.

נכתב על ידי , 29/9/2005 12:58   בקטגוריות שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)