לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

ימים נוראים (למורידים) - ריאליטי חדש בבלוג


 

והימים הם ימים נוראים.

ויקום ג. (לשם שמירה על פרטיותו, אכנה אותו גיאחה), וייתן לי בדוא"ל וכה יכתוב:

 

"קראתי את הפוסט שלך על השיתוף המשחית, ובכלל הרהרתי בעניין בזמן האחרון לא מעט - הדיסוננס או ההשלמה בין ההורדות המטורפות שלי [כמעט כל יום] לבין ההתעקשות על קניית אלבומים מקוריים, אפילו תקליטים לאחרונה. זה התחיל להזיז את המוח שלי, וחשבתי על כך שאני מכיר אנשים שבכלל לא מורידים, שאין להם סולסיק ובאינטרנט הם משתמשים רק כדי לכתוב ולקרוא, ושבעצם הם די נורמליים אחרי הכל.

 

אז התחלתי לחשוב שכמו שאפשר לצום ביום כיפור או להתנזר מדברים מסוימים זמן מסוים, מעניין איך יהיה להיגמל מהורדות במשך חודש שלם, נגיד. והמחשבה הזו נדדה לכך שאם היה לי בלוג זה היה יכול להיות נהדר, לתעד את ההתאהבות מחדש [במקרה שתבוא] בדיסקים מקוריים ובתקליטים, בתחנות רדיו ובחנויות ומוכרים [!], או את הקריזים של "אבל יצא אלבום חדש ל_____ ועוד לא שמעתי!!!" ודברים כאלה. מכיוון שאין לי בלוג, ושאתה מוריד לא מעט, חשבתי באופן טבעי עליך.

 

מה דעתך, אתה חושב שתוכל לענות את עצמך בחודש כזה ולתעד ברצף?" 

 

 

טוב, ברור שלא יכולתי להישאר אדיש למקרא דבריו המרגשים של גיאחה, ובמיוחד כשהם מגיעים בתחילת חודש אוקטובר, בימים הנוראים, בראש השנה ליהודים. ומכיוון שלי יש בלוג (!!!), ושאני אכן מוריד לא מעט (מודה!), החלטתי להכריז כאן קבל-עם-ועדה: אני מקבל עליי את האתגר של גיאחה.

 

 

 והרי הפרטים המלאים של תוכנית הריאליטי החדש בבלוג, "הימים הנוראים":

 

  • הח"מ לא יתחבר לכל תוכנת שיתוף קבצים במשך חודש אוקטובר (ובפרט סולסיק, שהיא התוכנה היחידה בה משתמש הח"מ).
  • הח"מ לא יוריד כל שיר באמצעים אלקטרוניים אחרים מרשת האינטרנט.
  • הח"מ יורשה להאזין אך ורק לאלבומים מקוריים הנמצאים ברשותו (לצורך וידוי נאות מגלה הח"מ כי יש לו למעלה מ-600 כאלה...).
  • הח"מ יספר על שגרת יומו המוזיקלית כאן בבלוג.
  • גימל, הוגה האתגר, רשאי לנפנף מול הח"מ באלבומים נפלאים ו/או שירים מופלאים אותם הוריד באמצעים שונים ומשונים.
  • על הח"מ אסור להפסיק את ההתנזרות לפני תום החודש (אלא אם כן הסיקור בבלוג הופך לנורא משעמם).

 

 

אם תרצו, זהו (כפי שגיאחה תיאר) יום הכיפורים שלי. ולכן, אפתח את החודש (ואת הסיקור הנמרץ בבלוג) בתפילת "כל נדרי" משלי. להלן "כל שירי":

 

כל שירי ואלבומי וספרייתי ותוכנת שיתוף קבצימי ונגני וצורביי ודיסקונקיי,

דניגנתנא ודצרבתנא ודהורדתנא ודשיתפתנא במחשבתנא,

מיום כיפורים שעבר עד יום כיפורים זה, ומיום כיפורים זה עד יום כיפורים הבא עלינו לטובה,

בכלהון נהנטנא בהון.

 

(תרגום מארמית: כל השירים והאלבומים והספריות ותוכנות שיתוף הקבצים והצורבים והדיסק-און-קיים, שניגנתי וצרבתי והורדתי ושיתפתי במחשבי, מיום כיפורים שעבר עד יום כיפורים זה, ומיום כיפורים זה עד יום כיפורים הבא עלינו לטובה. מכולם נהניתי.)

 

 

אתם מוזמנים להצטרף אליי החל ממחר, ה-1.10, לחודש נטול הורדות ומלא במוזיקה חוקית. בהצלחה!

נכתב על ידי , 30/9/2005 09:01   בקטגוריות הימים הנוראים (ריאליטי שכזה)  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)