לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

הבלוג עובד!


הבלוג עובד בשביל גינגי

 

הימין עובד בשביל קדימה, טוען היום גינגי פרידמן במדור שלו ב-YNET, ואני תוהה האם הבלוג שלי עובד בשביל מר פרידמן?    כי כזה ציטוט מדויק של הפוסט שלי  מלפני שבועיים בנושא קדימה לא ראיתי מימיי.

 

לדוגמא:  "לתשומת לב ביביהו ושאר חברי מטה הבחירות של הליכוד...  הציבור הישראלי זז שמאלה... כבר אי אפשר להפחיד אותו עם "גבולות 67", אי אפשר לאיים עליו ב"פינוי חד-צדדי"..."  (בפוסט שלי) לעומת "אני מתקשה להבין מה עבר בראשיהם של מי שהציעו את הקמפיין הזה ושל מי שאישרו אותו... הם רואים, שבגדול, רוב הציבור בעד חזרה לקווי 67 ( עם תיקונים קלים), הם יודעים שהרוב דווקא בעד התנתקויות חד צדדיות, ושהדחליל של "חלוקת ירושלים" הפך כבר מזמן, אצל הרוב המכריע, מאיום למציאות, אם לא למשאלה..." (אצל גינגי).

 

או: "לאור הקמפיינים הכושלים so far של העבודה (עוד לא הגיע הזמן להחליף משרד פרסום?) ושל הליכוד (קדימה לספק עוד מנדטים לקדימה), אני הייתי שוקל במפלגת קדימה פשוט להמשיך בקו הנוכחי – למלא את הפה מים ולשתוק. בקצב הזה עד הבחירות הם עוד עשויים להגיע ל-120 מנדטים..." (אצלי) לעומת "לנוכח מה שנעשה עד כה אצל היריבות של "קדימה", מתגבש הרושם שהאסטרטגיה הטובה ביותר עבור "קדימה" היא "שב ואל תעשה". כל עוד עמיר פרץ ימשיך להתקשקש עם "הגיע הזמן" והימין עם קמפיין שמשרת את "קדימה", "קדימה" עצמה לא צריכה לעשות מאומה..." (אצל גינגי).

 

אגב, אני מודע לזה שזה קצת יומרני מצדי לחשוב שמר פרידמן קורא את הבלוג שלי. יכול להיות שיש להעתקה הזו הסבר פשוט יותר – גינגי לא קורא את הבלוג שלי, הוא קרא את זה בפוליטינט. כך או כך, לא מגיע לי קרדיט?

 

 

הבלוג עובד בשביל עצמו

 

ואם כבר דברים שכתבתי, אז בפורום מוסיקה ישראלית ב-YNET פרסמתי ביקורת חדשה על "פארקינג קומפלטו", דיסק חדש ומצויין של דיויד ברוזה. גם אם עוד לא שמעתם (וכדאי לכם), אתם מוזמנים לקרוא את חמש-עשרה האגורות שלי בנושא.

 

 

הבלוג עובד בשבילכם

 

"המוזיקה של שלום גד מתרחשת מולך ובאוזניך, ופתאום, כמו לפי סימן מלמעלה, כמו בתפילה כשאתה ממש מתכוון לכל מילה: אני נזכר בל כמי שאני אוהב אותו, אני נזכר למה אני אוהב. הרגש הלח שמתחיל את הכל, זוגיות,  משפחה, הבן שלי שעוד שבוע יהיה בן חצי שנה ואני מרדים אותו כשאני שר לו בלחש "אתה האביב של חיי"..."

 

המילים הנהדרות האלה אינן שלי (לשם שינוי), אלא של עמי (ברנד), שאני מאוד נהנה לקרוא, הן ב"מקור ראשון" והן בבלוג שלו. עמי כתב השבוע על ההופעה של שלום גד ועל שלום גד בכלל, וזו רשימה שממש אסור לכם לפספס.

נכתב על ידי , 6/2/2006 20:43   בקטגוריות כללי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)