לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

אלוהים שלי, רציתי שתדע (סוג של ביקורת על הסינגל של סעדו יהודה)


אלוהים שלי, רציתי שתדע
על קאבר ששמעתי של סעדו יהודה
ובקאבר גרסה לשיר של עוזי חיטמן
שיר שאהבתי מאז שהייתי קטן -
היה בו משהו נאיבי, משהו טהור
של פסטיבל מפעם, לפני עידן השנור
של פסטיבל מפעם, זמן שלא יחזור.

וכששמעתי נחרדתי לגלות
שסעדו הפך את זה לשיר של דיכאונות
חצי עמיר בניון וחצי אבי ביטר
מי בכלל נתן שיר כזה לכזה פִּישֶר?

אלוהים שלי, רצית שתדע
שזה לא משהו אישי נגדו כי יש לו כיפה
זה העניין של כל ה"כוכב נולד"
ממליכים מישהו שאין בו שום דבר מיוחד -
ואז לא עובדים קשה, לא מתאמצים
פשוט עושים כל מה שהמפיקים רוצים
פשוט עושים כל מה שהמפיקים רוצים

אם כבר קאבר אז לפחות שאנן סטריט
עשה את זה עם סטייל ועם קצת תפנית
"שיר נולד" נשמע לי כמו "שיר גוסס לאט מול העיניים"
אני מהילד שלי אחסוך את זה (לפחות בינתיים).

אלוהים שלי, רציתי שתדע
שהגרסה הזו תישאר לי כחידה
אלוהים שלי, רציתי שתדע
על הסינגל הזה רציתי שתדע
אלוהים שלי, רק רציתי שתדע

 

ביקורת על הסינגל "רציתי שתדע" של יהודה סעדו, מתוך ביקורת סינגלים שפרסמתי אתמול בפורום מוסיקה ישראלית של YNET, שחשבתי שגם אתם תשמחו לקרוא (למקרה המוזר והזניח שבו אתם עדיין לא נמנים על קוראי הפורום).


 

נכתב על ידי , 25/2/2006 09:57   בקטגוריות ביקורת  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)