לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

האיש שדיבר על הימים המתוקים יותר של האהבה איננו עוד


פעם הכרתי אדם

שהיה בכל מקום בעולם

העניק לי כדור קטן משנהב

אמר שזה יביא לי טוב רב

לא האמנתי בזה כל-כך

עד שהתחלתי לאהוב אותך

 

איש זקן יקר

הוא ראה כמעט כל דבר

העניק לי מעט עצה טובה

אמר שהיא תעשה לי טובה

לא הבחנתי בזה כל-כך

עד שהתחלתי לאהוב אותך

 

עכשיו זה נראה

שהדברים לא כל-כך משונים

אני יכול לראות ברור

פתאום מצאתי את דרכי

אני יודע שהאיש הזקן יצחק

הוא דיבר על הימים המתוקים יותר של האהבה

ובדרכו הרהוטה

אני חושב שהוא דיבר עלייך

את כל-כך נהדרת

לא היית צריכה לומר דבר

 

אבל אני זוכר את האיש הזקן

מספר לי שהוא ראה את האור הבוהק

העניק לי ספר קטן מעור חום

התעקש שהוא צודק

בקושי שמעתי אותו

עד ששמעתי אותך לוחשת

אספתי אותך אליי בידיי

 

 

 

ארתור לי נפטר ולי ישר קפץ "Old Man" מתוך "Forever Changes" המונומנטלי (שזה בעברית "פיסת האומנות הטובה ביותר שכסף יכול לקנות").

האיש הזקן איננו, הימים המתוקים יותר של האהבה יישארו כאן תמיד.

נכתב על ידי , 6/8/2006 10:31   בקטגוריות אקטואליה, המלצה - מוסיקה, הפואטיקה של אחרים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)