לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

שקט מקופסא / מים שקטים


 

כתבתי פוסט על מה שקרה אתמול בכפר גלעדי, על הזלזול בחיי אדם, על שירות המילואים בצה"ל (צבא הברדק לישראל?) ועל אנשים שמתים סתם.

זה עצבן אותי, כי יכולתי להיות שם, בסיטואציה הזו. אני אפילו שייך לאוגדה הזו, במילואים כמובן.

אבל היום בבוקר התברר שחבר טוב נפצע קשה אתמול, ועכשיו אין לי כוח לכתוב כלום. רק לקוות שהכל יהיה בסדר.

ושנוכל כבר לקבל קצת שקט, אפילו בקופסא.

 

שלח לי שקט טוב מוגן

 שלח לי שקט מענן

 שלח לי שקט ממוכן

 לשמוע שקט לא מכאן

 תשלח לי שקט בקופסא מארץ רחוקה.

 

שלח לי שקט מאורגן

 שלח לי שקט מעודכן

 שלח לי שקט מפואר

 תשלח לי שקט מהכפר

 תשלח לי שקט בקופסא מארץ רחוקה.

 

שקט, שקט, שקט מופתי

 מיום הולדתי עד יום מותי.

 שקט עד יום מותי.

 

                          (מתוך "שקט" ליונה וולך)

 


 

ואפרופו שקט ויונה וולך ורצון לקצת נורמליות, אני מפרסם היום בפורום ב-YNET ביקורת על האלבום של "מים שקטים", המכיל בין היתר גם טקסטים של יונה וולך, לצד ביאליק והיינריך היינה ורחל. מפרסם ולא מצליח להשתחרר מהשיר הפותח את האלבום, "אהובתי המתה", שנראה כל-כך מתאים לימים האלה:

 

"הנה חי והנה מת

 דם נוזל או דם שותת

 דם נרגש או דם נקרש

 

 את אמרת שתחיי תמיד

 תמיד תחיי לי שם

 ואני עוד

 מחפש עוד

 אם הנצח הוא את..."

 

 

נכתב על ידי , 7/8/2006 15:13   בקטגוריות אקטואליה, צבא, פסימי, שחרור קיטור, ביקורת - אלבום, הפואטיקה של אחרים, מלחמת לבנון השנייה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)