לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

סוף העולם בלוז (סתאאם!)


כמו שאמר הנביא, לקו המאורות
חשכו הצהריים שרק רואים שחורות
להבין מה קורה, אין טעם לנסות
אין טעם לכסות שאין הרבה מה לעשות

סוף העולם בלוז, סוף העולם
סוף העולם בלוז בלוז, סוף העולם
סוף העולם בלוז, סוף העולם
סוף העולם בלוז בלוז, סוף העולם
אם הייתי רואה יותר
הייתי מצייר לעולם סוף אחר - טוב יותר...

 

                                                (סוף העולם בלוז / מאיר אריאל)

 

כל העולם ואשתו פירוורדו בטירוף את אזהרתו של פרופ' ברנרד לואיס (?!) וגורמים מודיעיניים בממשל בוש, כי היום – 22.8 – הוא מבחינתה של איראן "יום מתאים לסיומה האפוקליפטי של ישראל ואם צריך גם של העולם" (הנה, למשל, הדיווח של דבקה).

 

אני, אישית, לא התרגשתי. ראשית, כי תיכננתי היום יום חופש על חוף הים, ואין מצב שכמה פנאטים מוסלמים יהרסו לי אותו. שנית, נראה לי שמבחינתה של איראן כל יום הוא יום מתאים לסיומה של ישראל (ואם צריך גם של העולם). שלישית, חנן כהן כבר כתב (וחזר וכתב שוב ושוב) ש"לכל מלחמה יש את השמועות שלה... התפקיד של מכתבים מסוג זה הו לתת למקבלים ולמעבירים תחושה של "שליטה במצב". תחושה מזוייפת כמובן...".

 

אז אפשר להפסיק לחפש סימנים ולהתאכזב מהבטחות שלא מתקיימות. טוב, נו – אולי בפעם הבאה.

סתאאאם!!!

 

מרוב גשרים לא רואים מעבר
מרוב סיפורים לא יודעים מה עבר
מרוב פרשנות לא יודעים מה קרה פה
מרוב דרכים לא רואים מטרה פה

סתם

זה הכל סתם
מתיחה מסרט ישן
סתם

זה לא נכון
אנחנו לא במזרח התיכון...

 

(סתם / טיפקס)

נכתב על ידי , 22/8/2006 16:55   בקטגוריות אקטואליה, אינטרנט, FW, הפואטיקה של אחרים, מילים מילים מילים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)