לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

מוזיקה.נטו.


כבר כתבתי כאן כמה פעמים שאני משתדל לקנות את כל המוסיקה הישראלית שלי (וגם חלק מהלועזית, כשאין לי כוח לחכות למשלוח של דג'נגוס) במוזיקהנטו.


לא, אין לי מניות שם (וחבל, אולי) אבל האנשים הטובים מהחנות בלונדון מיניסטור פשוט מחזיקים מוזיקה טובה, מוכרים אותה בזול (יחסית) ונותנים יופי של שירות (גם באינטרנט, גם בחנות).
מבחינתי זה פשוט - אני מזמין באתר ובא לקחת מהחנות. שילוב מושלם בין שני העולמות (נוח, שקט, אין דמי משלוח, יש אופציה להצצה במדפים העמוסים).

ועכשיו מוזיקהנטו יוצאת במבצע תחת הכותרת הלא ממש מוצלחת "להיטים במחירים ללא תחרות". לא מוצלחת כי "להיטים" מזכיר אלבומים נלוזים ועמוסי רייטינג (ולי, אישית, את עופר נחשון...), ואילו הרשימה המלאה מסגירה אוסף של פנינים, שבהחלט שווה לקחת הביתה אם אין לכם עדיין (איך אין לכם? תתביישו...!!!).


יש ברשימה את "בשדות", האלבום הכל-כך מבוקש (ודרוש) של גבריאל בלחסן (ב-40 ש"ח בלבד!!!), את החדש של טל גורדון ושל דן תורן ושל דפנה והעוגיות (ביקורת בקרוב...) ושל הג'ירפות, את "אדם" של אלי מגן, החדש של ניל יאנג ושל Mew ושל מתיסיהו, את השלישייה אותה היללתי בפסח – (Days of Hunger של גבע אלון, "על המשמרת" של פורטיסחרוף ו"30" של צורף וכהן) את החדשים של סיוון שביט והדג נחש, את "אחד חלקי אחד" ודפש מוד האחרון, האלבום הנהדר של Funset (איך עוד לא כתבתי ביקורת?!) והאלבומים האחרונים הנהדרים של אביתר בנאי וברי סחרוף ורע מוכיח, את מטרופולין והאוסף של יוני רכטר, "יציאה" של שלום חנוך ומשה לוי ואלבום ההופעה הכפול של ברי סחרוף, את האוסף של מאיר בנאי ואת Twilight של הטויילייט סינגרז. ועוד ועוד ועוד.

 

בקיצור, לקראת החגים, סוף השנה ותחילתה של שנה חדשה, ובכלל כדי להתרענן ולהתחדש, עשו לעצמכם טובה וקנו קצת מוסיקה. נטו. אני כבר קניתי...  

נכתב על ידי , 3/9/2006 09:40   בקטגוריות אינטרנט, המלצה - מוסיקה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)