לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

ממשלה חברתית, שר רווחה ועוד גוזמאות שהפריחו כאן לפני הבחירות


בפעם הקודמת ניסיתי לצעוק. וצעקתי גם קודם. הפעם אני מנסה לצחוק. לכו תדעו – אולי זה יעזור...

* * *

מתוך קלטת הילדים החדשה, "ממשלה חברתית, שר רווחה ועוד גוזמאות שהפריחו כאן לפני הבחירות", הנה הלהיט שכבש את צמרות הביטוח הלאומי – "עני נשאר עני"*:

לרוב אני עצוב / ולפעמים בוכה.
לרוב אני ברחוב / ולפעמים מוצא מחסה.
לפעמים אני שבע / אבל לרוב - רעב,
לרוב אני כועס / ולפעמים - אוהב.

אבל
אני תמיד נשאר עני
תמיד נשאר עני
תמיד נשאר
עני!

לרוב אני קטן / ולפעמים - בכלל נעלם.
לרוב אני שותק / אפילו - פחדן.
לפעמים אני ביחד / אבל לרוב - לבד,
לפעמים אני באמצע / אבל לרוב - בצד.

אבל
אני תמיד נשאר עני
תמיד נשאר עני
תמיד נשאר
עני!

כי
עני תמיד נשאר עני
תמיד נשאר עני
תמיד נשאר
עני!

וזכרו, ילדים, זה יכול גם להיות השיר שלכם - היום עני, מחר אתם!!!

 

* מבוסס על מלים של דתיה בן דור, כמובן...

נכתב על ידי , 5/9/2006 09:31   בקטגוריות אקטואליה, בחירות 2006, פסימי, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)