לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

כוס אוחתו... פאק. בשדות.


 

...כוס אוחתו כל המילים והמנגינות והדיבורים

רק לקפה יש טעם וסיגריות בוערות וגם זה בקושי בתוך הגיהנום הזה,

אני מפוצץ בכדורים ולא רואה את הסוף של הדבר הארור הזה.

מסתובב כמו בחלום גרוע במיוחד ואין לי מילים בכלל לתאר את התחושה

הכל חמוץ וסמיך ואיך אפשר לתאר סבל נפש כזה הכל מת, מת

הכל שונה אני לא אני אטום ודביק כוס אוחתו על הכל....

                                                           

(מתוך "עץ אגוז", רצועה 7 מתוך "בשדות" של גבריאל בלחסן)


 

"...פאק, אני אומר לעצמי, אף אחד לא כותב ככה. פאק, אני עונה לעצמי, אף-אחד כנראה לא מרגיש ככה. אף-אחד פרט לגבריאל."

 

                                                (מתוך הביקורת שלי על "בשדות" המתפרסמת בפורום ב-YNET)

נכתב על ידי , 11/10/2006 00:00   בקטגוריות אינטרנט, ביקורת - אלבום, יש חיים מחוץ לבלוג  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)