לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

כבר לא אנחנו שנינו


 

תני לי יד
אין לי מלבדך עוד בית
אין לי מלבדך עוד אף אחד
תני לי יד.

תן לי יד
כדי שלא אפחד בדרך
כדי שלא אהיה יותר לבד
תן לי יד.

זה רק אנחנו שנינו
זה רק אני ואת
והעולם איננו נגדנו
ולא בעד.

וככה לפי יכולתנו
יחד נאהב ונכאב
אני ואת.

 

 

השיר הזה תמיד ריגש אותי, בין כשהוא התאים לי למערכת יחסים רומנטית ובין כשהתאים לקשר שלי לילדי הקט. עלי מוהר גם הוא ריגש אותי פעמים רבות, הן בשירים שלו והן בטורים שלו ובסיפורים שלו.

 

ועכשיו זה כבר לא אנחנו שנינו. נשארו כאן לבד. נאהב ונכאב את אובדנו של עוד אחד מיקירי התרבות שלנו, שמצטרף לרשימה ארוכה, ארוכה מדי, שאיבדנו בזמן האחרון לטובת הלהקה הגדולה שלמעלה.

נכתב על ידי , 30/11/2006 23:39   בקטגוריות הלהקה הגדולה שלמעלה, הפואטיקה של אחרים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)