לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

12. קסם


 

" איזה קסם, שנינו

איזה קסם, שנינו

איזה קסם..."

 

 

 

הידיים שלי נמתחות. אני מרים אותו גבוה אליי. אני מצמיד אותו לחזה שלי. מחבק אותו חזק אליי.

הוא כורך את ידו הקטנה סביב זרועי. מחזיק אותי שלא ייפול. תחילה חזק, אחר-כך מרפה. בוטח בי.

הוא מניח את ראשו על כתפי. נח עליי מכל ההמולה. אני שומע את נשימתו המהירה. ואז הוא מתרומם בחזרה, מוכן להתמודד עם העולם.

אני מחבק אותו. אני עוטף אותו בידיי. מגונן עליו מפני העולם שבחוץ. מספק לו חום ואהבה. הופך לאחד איתו.

 

אני שר והוא רוקד. הוא רוקד ואני צוחק. אני צוחק והוא מתפקע מצחוק. אנחנו צוחקים ביחד.

אני מדבר והוא מקשיב. הוא מקשיב ואני מרותק ממנו. הוא משחק ואני מתפעל. אנחנו משחקים ביחד.

אני הולך והוא אחריי. הוא הולך ואני אחריו. הוא רץ, הוא קופץ וגם אני. אנחנו הולכים ביחד.

הוא מחבק ואני מחבק בחזרה. הוא מנשק ואני נמס. אנחנו מתחבקים. אנחנו כל-כך ביחד.

 

איזה קסם, שנינו.

איזה קסם שיש דבר כזה – שנינו.

איזה קסם.

 

אני מתבגר. אני מזדקן. אני הופך בודד. ורק אתה איתי.

אתה עוזב הכל ובא אליי.

אנחנו מנצחים את כל העולם ביחד.

מאירים אור גדול בכל נשימה, בנשמה שלי.

 

איזה קסם.

 


 

נכתב במסגרת פרוייקט "12 של "השרת העיוור", עפ"י "עמיר לב"   [לרכישה]

 

הטקסט המקורי כאן.

 

רצועות קודמות:  

1. שש שעות

2. חבק אותי

3. היא ואני

4. אהובתי

5. החורף

6. כבוי 

7. דבר אלי ישר

8. אריה ורותי 

9 מספרת לי הכל

10. רחוב נחמני

11. איזה חיים

 


 נ.ב.

 תם ונשלם פרוייקט 12 אינץ'.

 

קשה לי לחשוב על דרך טובה יותר לסיים את הפרוייקט מאשר "קסם", שנועל באותה צורה מופלאה את האלבום של עמיר.

 

בקרוב וודאי אפרסם פוסט סיכום.

 

נכתב על ידי , 26/12/2006 10:15   בקטגוריות 12 אינץ’, ילדים זה שמחה, פרוייקטים, רק על עצמי לספר ידעתי, שירה/פרוזה/פרוזאק, סיפרותי, אופטימי, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)