לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

אני מעדיף (מאוחר מאשר לעולם לא)


בעקבות "אפשרויות" של שימברוסקה והפרוייקט של יונת הסלע כמובן (פרטים כאן), אני מעדיף מאוחר מאשר לעולם לא...

 

אני מעדיף דרמה.

אני מעדיף כלבים.

אני מעדיף חוף נטוש על שפת ים סוף.

אני מעדיף את שלום חנוך על שלמה ארצי.

אני מעדיף את עצמי אוהב חד-צדדי

על פני עצמי שונא חד-צדדי.

אני מעדיף להתכונן תמיד לנורא ביותר.

אני מעדיף צבע כתום.

אני מעדיף שלא להזדקק

לעזרתו של אלוהים.

אני מעדיף פרפקציוניסטים.

אני מעדיף להיות אחראי על זה.

אני מעדיף לבקר אצל רופאים כשאני בריא.

אני מעדיף מילים ללא מנגינה

על פני מנגינה ללא מלים.

אני מעדיף באהבה רגעים קטנים כל יום

על פני רגעים גדולים נדירים.

אני מעדיף את  הריאליסטים

שמציגים את הדברים כמו שהם.

אני מעדיף ביקורת בונה על פני הוגנת.

אני מעדיף אזרח בתפקיד צבאי מאשר איש צבא בתפקיד אזרחי.

אני מעדיף ארצות מתורבתות על פני ארצות מִיתָרבֵתות.

אני מעדיף להיות סקפטי.

אני מעדיף גיהנום מלא בחוטאים על פני גן-עדן מלא בצדקנים.

אני מעדיף בלוגים על פני עיתונים יומיים.

אני מעדיף מעט חברים על פני הרבה מכרים.

אני מעדיף חיות לא גזעיות שנאספו ברחוב.

אני מעדיף אנשים פתוחים כיוון שאני סגור.

אני מעדיף ישבנים.

אני מעדיף שלא לפרט את ההעדפות שלי

ביחס לדברים אחרים שלא פרטתי כאן.

אני מעדיף סיפורים קצרים שכרוכים יחד

על פני סיפור אחד ארוך.

אני מעדיף תמונות ספונטניות על פני תמונות מבוימות.

אני מעדיף לתת אמון.

אני מעדיף שלא לדעת על מה יסופר ואיך זה ייגמר.

אני מעדיף שלא לחשוב מה יהיה אחרי שנמות

אף שאני מאמין שאני יודע את התשובה לכך.

נכתב על ידי , 7/2/2007 18:48   בקטגוריות הפואטיקה של אחרים, פרוייקטים, רק על עצמי לספר ידעתי, אינטרנט  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)