זוכרים את הפרסומות של מירי בוהדנה לוופר של ברגר קינג לפני איזה שלוש שנים?!
חברה הטוב של הבוהדנה. זוכרים?!
אז זהו, שגם אני לא זכרתי, אבל אחרי גיגול קצר קיבלתי חיזוק שאכן היו כאלה פרסומות (שלוש במספר), שאכן זכרתי נכון שבאחת מהן הופיעה מירי בתפקיד הבלונדה הטיפוסית בספרייה ("אפשר וופר, צ'יפס ושתייה?", היא שואלת את הספרנית. "כאן זה ספרייה", זו משיבה. מירי חושבת רגע, ואז לוחשת: "אפשר וופר צ'יפס ושתייה?") ושמדובר בקמפיין שהכין משרד הפרסום ראובני-פרידן שליווה את הרשת עד לפני כשנה (אגב, כאן טוענים שבשנה המדוברת הושקעו מליון דולר בתקציב הפרסום דנן).
טוב, אז מה אני רוצה מהחיים שלכם, פרט לעובדה שאזכור שלי מירי בוהדנה כאן בבלוג תביא לי וודאי עשרות טינאייג'רים שלא סגורים על עצמם הישר מגוגל?! ובכן, מה רבה היתה פליאתי כשאפרת, בלונדה מכובדת בפני עצמה, פירוורדה אליי פרסומת שובבה למרצדס אי קלאס (מחו"ל, שם עדיין לא למדו לחלק קילומטרים להנאה...) ובה מככבת... בדיוק אותה בלונדה בדיוק באותה ספריה עם בדיוק אותו פאנץ'.
לא מאמינים? בבקשה - - -
עכשיו נשאלות השאלות המיידיות:
1. מי היה קודם? (באופן נדיר, נראה לי שהחבר'ה מארץ הקודש...)
2. האם הקופירייטר הראשון שחשב על הבלונדה בספרייה ראה את הפרסומת השנייה או סתם מכיר את הבדיחה? (אם התשובה שלי לאחת נכונה, אז כנראה שלא...)
3. מה בין מרצדס אי קלאס לוופר? (תשובה אפשרית: חתיכה עסיסית כלולה בעסקה... J)
4. איזו בלונדה יותר שווה? (מירי... כאילו, דה?!!)