לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

מתוך מסיבת העיתונאים של כבוד השרה המיועדת אסתרינה טרטמן


עם ישראל,

 

בימים האחרונים, מאז התפרסם כי אתמנה לשרת התיירות הבאה של מדינת ישראל, הייתם עדים למסע הכפשות מרושע ושקרי לגבי כישוריי ואישיותי. כינסתי את מסיבת העיתונאים הזו כדי להפריך אחת ולתמיד את השקר המרושע שהפיצו כלי התקשורת ואישים שונים בכנסת ובממשלה, שאיני מסוגלת או ראוייה להיות שרת התיירות של ישראל.

 

תפקידה של שרת התיירות, בעיניי, הוא להביא תיירים למדינת ישראל, וזאת על-ידי הצגתה של ישראל והישראלים לראווה בכל מקום. בראייתי אין טובה ממני לייצג את ישראל והישראלי היפה, הערכי והמצליח. כמו שכבר אמרתי השבוע ליאיר - הישראלי היפה, הערכי והמצליח – אני אומרת ועושה את מה שכ-ו-ל-כ-ם אומרים ועושים או לא מעיזים לומר ולעשות. להלן אביא כמה דוגמאות:

 

כ-ו-ל-כ-ם חולמים לעבוד ארבע שעות ביום ולקבל משכורת שמנה ויפה. אני לא רק שהגעתי לזה, אלא שגם קיבלתי אישור מבית משפט על כך בתוספת איזה מליון שקל. מה, לא מצליחה ויפה?!

 

כ-ו-ל-כ-ם יודעים שתואר שני זה בולשיט, אבל שכל מיני קרציות דורשים את התואר השני הזה לכל מיני עבודות שוות. אני לא רק שלא בזבזתי זמן על זה, אלא שפשוט כתבתי שיש לי תואר שני וגם אמרתי לכולם. מה, לא מצליחה ומוכשרת?!

 

כ-ו-ל-כ-ם יודעים שגם תואר ראשון זה חרטה, ולא לומדים שם כלום במילא. אבל תואר ראשון נתפס פה בעיני כל מיני אליטות כדרישה חובה לכל משרה. אז אני לא הלכתי ללמוד תואר ראשון, אלא פשוט הכרזתי שיש לי. מה, לא שווה ומתוחכמת?!

 

כ-ו-ל-כ-ם יודעים שהערבים האלה לא טובים לכלום, חוץ מחומוס וחאפלות (בהזדמנות זו אני רוצה להודות למוחמד, ערבי, שמארגן לי את החאפלה לכבוד המינוי שלי...), אבל רק אני הכרזתי שמינוי ערבי לשר זה טעות גדולה ועוד עשיתי את זה בכל כלי התקשורת. מה, לא אמיצה וחכמה?!

 

כ-ו-ל-כ-ם רוצים להתקדם בחיים, ולא איכפת לכם מה אתם צריכים לעשות כדי להגיע לשם, ושהכי טוב זה להיצמד לאיזה בלודוזר כזה, קומבינטור ותחמן, שידאג לכם. אז אני מצאתי כזה (בהזדמנות אני רוצה להודות לאיווט...  מתה עליך, מאמי!), והוא סידר לי מקום בוועדה לענייני ביקורת המדינה (אני מאוד ביקורתית...), ואחר-כך בוועדת הכלכלה (אני ממש מבינה בכסף...), ואחר-כך בוועדת חוץ ובטחון, ואחר-כך בוועדת הכנסת ועכשיו אני מתמנה לשרה. וואוו, אני ממש מוכשרת וחכמה...

 

בקיצור, אזרחים נכבדים, אני החלום הרטוב שלכם, פסגת שאיפותיכם, הפרצוף היפה שלכם. אני לא מבינה למה לא שמים אותי על פוסטר, ומפיצים בבירות העולם תחת הכותרת "הישראלי היפה" (יאיר, אני שומרת לך מקום לידי...). לפיכך, אני לא רואה איך מישהו יכול להגיע למסקנה שאיני מסוגלת או ראוייה להיות שרת התיירות של ישראל. אני זה ישראל, וישראל זה אני, וישראל זה ביתנו, כמובן.

 

אני בטוחה וסמוכה שאחרי הנאום שלי, שהסביר והדגים את יכולותיי וכישוריי, תתמכו בי כמועמדת לשרת התיירות שלכם, ואם ירצה השם (ואיווט, כמובן), אולי בעוד זמן (חודש, חודשיים...) אהיה מועמדת לתפקיד שרת הבטחון או נשיאת המדינה. אני מבטיחה שעד אז אני אסדר גם איזה דוקטורט. שאהיה ייצוגית... בשבילכם, כמובן.

 

תודה רבה לכולכם.

 

 

נ.ב.

אני מחלקת כאן קורות חיים עדכניים שלי, למקרה שלא הספקתם לרשום...

נכתב על ידי , 28/2/2007 09:04   בקטגוריות אקטואליה, בחירות 2006, ביקורת, שחרור קיטור, פסימי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)