לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

נופל וקם, כותב ונפרד (פוסט סיום)


לכל דבר טוב יש סוף, ואחרי כמעט שלוש שנים של כתיבה אינטנסיבית הגיע גם זמני לקפל את הרגליים (הארוכות...) וללכת הלאה.

 

לשמחתי, אבל גם לצערי, קיבלתי הצעה שאני לא יכול לסרב לה, להיות מעורב במיזם חדש, סודי ומדהים, שקשור במידה רבה לנושאים עליהם כתבתי בבלוג כאן.

לפיכך אני מרגיש שאינני יכול, מבחינה אתית, להמשיך ולכתוב בבלוג הזה במקביל, ולכן הפוסט הזה יהיה כנראה הפוסט האחרון לתקופה הקרובה (ואולי גם הרחוקה).

 

נעמתם לי מאוד, ואני מקווה לפגוש אתכם בקרוב במקומות אחרים, חדשים.

 

"כל סוף הוא התחלה חדשה

העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה

אני לא במרוץ ולא במלחמה

הראש בעננים, רגליים על האדמה..."

                                                      (מוקי / נופל וקם)

 

 

 

 

עדכון (2.1)אתמול הרגשתי קצת כמו אמנון רובינשטיין, שומע הספדים בעודי בחיים. כמה נפלא.

אבל כמו שאמר כבר מארק טוויין – השמועות על מותי היו מוקדמות מדי.

זה רק היה עניין של טיימינג.

 

נכתב על ידי , 1/4/2007 10:09   בקטגוריות בועה2.0, יש חיים מחוץ לבלוג, רק על עצמי לספר ידעתי, אינטרנט, אקטואליה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)