לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

על שמאלנים, אוהבי מוזיקה ויזמים (בקיצור, בלוג דיי)


 

בלוג דיי, ושוב – בפעם השלישית כבר – יש לי העונג להמליץ כאן על חמישה בלוגים שאני נהנה לקרוא, שאני מחכה לעדכון מהם בקורא ה-RSS שלי, שגורמים לי לחשוב, שמחדשים לי, שמעניינים אותי. כרגיל, אין כאן סדר או עדיפויות, ואני מתנצל שוב בפני אלו שגם השנה נותרו בחוץ...  מותר לבחור רק חמישה בבלוג דיי.

 

ואלה שמות:

 

החברים של ג'ורג' (אורוול, אם תהיתם)  -ביקורת שמאלית וליברלית על צביעות

 

אין הרבה כותבים שאני מעריך, שלא לומר מעריץ, בבלוגספירה הישראלית ובכלל. יוסי גורביץ' וחבריו ל"החברים של ג'ורג'" נמנים על הרשימה המצומצמת הזו. אמירת אמת, הם מצטטים את אורוול, היא מעשה מהפכני. ואם זה נכון, אז החברים של ג'ורג' הם ריאקציונריים אמיתיים – הם דוחפים לך את האמת שלהם בפנים ומניחים לך להתמודד עמה.

 

אי אפשר להישאר אדיש מול הפוסטים שלהם, הם מצליפים בכולם – ימין ושמאל – בחכמה ובטעם. ללא ספק הבלוג המוביל, בעיניי לפחות, בכל הקשור למציאות הפוליטית הישראלית.

 

פוסט שנהניתי ממנו לאחרונה: בורות ואמונות טפלות: היהודי הממוצע בישראל ונסיגת התבונה

 

מגזין תרבות על יחסי כוחות ומבנים

 

איתמר ומיטל כותבים ב"הסיפור האמיתי והמזעזע של" על טכנולוגיה ותרבות, אינטרנט וסרטים, שירה, קומיקס וגם על בני ציפר. בקיצור, על התרבות הישראלית על כל גווניה, וזה תמיד מעניין ושוטף ומחדש.

 

אני כבר לא זוכר איך הגעתי אליהם, אבל מה שבטוח זה שאני נהנה כל פוסט מחדש.

 

פוסט שנהניתי ממנו לאחרונה: ובימים ההם אין מלך בישראל

 

 

2jk.org:: על משפט, טכנולוגיה, חיים ומוסר.

 

אני נשוי לעורכת-דין, מה שדי הופך אותי לחלק מהברנז'ה. אבל גם מבלי להיות שייך למועדון העו"ד, הבלוג של יהונתן קלינגר, שעוסק במשפט, טכנולוגיה, חיים ומוסר, ולא דווקא בסדר הזה, היה מעניין אותי.

 

קלינגר, בחור צעיר ומבריק, מפליא לנתח ולבאר את ענייני דיומא, לדון בזכויות ובחובות, ולפרט את מחשבותיו המאוד אינטיליגנטיות.

 

פוסט שנהניתי ממנו לאחרונה: בשכנות טובה

  

Live Bootleg: המממ... ובכן...  בוטלגים של הופעות חיות!!!

 

יש הרבה בלוגים שמפנים לקבצי מפ3. יש הרבה בלוגים שאפשר להוריד מהם אלבומים. ובכל-זאת אני מלא הערכה לבלוג הבריטי Live Bootleg, שכשמו כן הוא: משתף עשרות, אולי מאות אלבומי בוטלג בהופעות חיות של מיטב היוצרים.

 

די לקרוא את "החוקים" של הבלוג, וביניהם "אמור שלום ותודה", "הפץ את השמועה", "קנה את האלבום אם אהבת את ההופעה" ועוד, כדי להבין שמדובר באיש רציני ואוהב מוסיקה. הוא משתדל לתת חומר רקע על האמנים ועל ההופעות, מדרג את איכות הצליל ובכלל מספק מקור לא אכזב למוסיקה חיה מצויינת.

 

פוסט שנהניתי ממנו לאחרונה: Amy Winehouse – Amsterdam Hangover

 

Found+Read: הבלוג לסטאראפיסט הצעיר (או לפחות למי שמתעניין)

 

החברים הטובים מ-Giga Om, האימפריה של אום מליק שביקר לאחרונה בארץ, השיקו לפני כמה חודשים בלוג בשם "Found+Read" שמטרתו לחלוק עם העולם את חכמתם של אלו שניסו והצליחו. לדברי מליק, רוב המכשולים שיזמים נתקלים בהם אינם חדשים, ועל-ידי שיתוף הלקחים והתובנות ניתן לתרום להצלחתם של אחרים.

 

אני נהנה מאוד לקרוא בבלוג הזה, על אף מעמדי כשכיר. במיוחד חביבה עליי הפינה "Founders' Lessons" שמשתפת את הקוראים בחכמתם של יזמים על-ידי ציטטות קצרות ומשעשעות (לדוגמה, שיעור #15: "הדבר היחיד שיש לך להפסיד הוא ההזדמנות. כשאתה מוצא אותה, ייזום איתה" – When you find it, found it).

 

פוסט שנהניתי ממנו לאחרונה: Accountability In Code

נכתב על ידי , 30/8/2007 00:25   בקטגוריות יש חיים מחוץ לבלוג, טכ-Know, פרוייקטים, רק על עצמי לספר ידעתי, אינטרנט  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)