לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

לבוש בגדי חג אני חוגג אינני יודע איזה חג


כל מה שתקרא אני – לא לי.

 

אני עובר ברחוב, מופקר לְכָל

אשר יַכֵּנִי בלבוֹ.

 

צפור קטנה אשר היתה לצחוק

בפי עַזֵּי כנף – אומרת שיר.

עדיין שיר אומרת על כתפי.

 

עלה של סתיו נושר על קרחתי –

כי סתיו בעץ והעלה נושר.

 

לבוש בגדי חַגִּי אני חוגג

אינני יודע איזה חג –

אולי לכתי בכל אשר אלך.

 

ורק צפור קטנה אשר היתה לצחוק

בפי עַזֵּי כָּנָף

ורק עלה של סתיו

פה מלווים אותי

בכל אשר אלך.

 

                        (שיר על סתיו בעץ / אברהם חלפי)

 

 

פעם, בשיעור מולדת, המורה היתה אומרת ש"עוד מעט כבר סתיו", ויכולת להרגיש שתכף יבוא היורה ויפרוש שפע טיפותיו על פני העמק והעיר. כך זה היה, פשטות רכה, בילדותינו.

 

היום, בתל-אביב אין סתיו (כבר אמרתי), והעדות היחידה לכך שאמצע ספטמבר כבר הוא הימים שהתקצרו באדיבות הדתיים, שמנסים לקצר את הימים הנוראים ולתחמן (קצת) את אלוהים.

 

ואני, אני אין לי אלוהים מזמן. רק ציפורים קטנטנות שורקות עצב ואומרות שיר. מבקש, כמו גבריאל, אהבה וסליחה, אחדות ואמת, אמונה ותקווה, אור ושמחה. להיות מנוחם ולא מנחם, מבין ולא מובן, אוהב ולא אהוב. ומאחל לכולנו לקבל כל מה שנבקש ושייסלח לנו.

 

יום כיפורים פורה לכולנו, צום קל לצמים ורכיבה מהנה לרוכבים, גמר חתימה טובה ושנה טובה.

נכתב על ידי , 21/9/2007 15:05   בקטגוריות הפואטיקה של אחרים, רק על עצמי לספר ידעתי, תיאולוגיה נאורה, אקטואליה, אופטימי, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)