לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

עזרה בדרך, לכולנו (אפרופו אולמרט)


אחסוך מכם את הבדיחות הרגילות בנושא. מעולם לא הייתי חסיד גדול של שמחה לאיד.  

 

אחסוך, כי יש שני דברים חיוביים בהודעה של אהוד אולמרט מהיום בצהריים בדבר מחלתו:

 

סוף-סוף עומד אהוד אולמרט מול האומה ואומר את האמת לגבי משהו. (טוב, נו, בלי קצת ביקורת אי אפשר...) והוא עוד עושה את זה בקשר למצב בריאותו של ראש הממשלה, שמאז ימי אשכול מוסכם שהוא סוד מדינה, שעד שמישהו לא מת (או נכנס לקומה) לא צריכים לספר לציבור כלום.

 

וסוף-סוף מישהו (חוץ מנעם רותם) שם (בחזרה) את הנושא של מחלת הסרטן על סדר היום של האומה. אנשים מתים פה על ימין ועל שמאל, אנשים צעירים חוטפים את זה ישר לריאות ולגרון ולשד ולערמונית, ואין אור בקצה המנהרה. בקושי הקרנות. למען האמת, אם מסתכלים מסביב נראה שמזמן כבר פתרנו את הבעיה הזו. או אולי רק התייאשנו.

 

 

ובכן, במילותיו של רותם, אין לזה סוף והכל אקראי. אולי עושים מה שצריך, אבל זה לא ממש הוגן. יש יש עוד הרבה מה לעשות, ואולי עושים מה שאפשר אבל כל הדברים לוקחים יותר מדי זמן, ונמאס כבר מבשורות רעות. הגיע הזמן שבשנות האלפיים, כשאנחנו מביסים מחסום טכנולוגי אחד אחרי משנהו, נקדיש את תשומת הלב ואת המשאבים כדי לפתור אחת ולתמיד את העניין הזה (או לפחות לטפל בו כהלכה, כפי שעשו עם האיידס).

 

 

אני מאחל לאהוד אולמרט לצאת מהמחלה הזו ללא פגע וברוח איתנה. אני מאחל לכולנו בריאות. ואני מקווה שיש אי-שם עזרה בדרך, עזרה לכולנו.

 

נכתב על ידי , 29/10/2007 22:24   בקטגוריות אני שומע שוב ברגעי השלווה את..., המלצה - מוסיקה, יש חיים מחוץ לבלוג, קטעים מהתשקורת, רק על עצמי לספר ידעתי, הפואטיקה של אחרים, אופטימי, אקטואליה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)