לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

רואים חן.


 


"עם כל הצניעות המתבקשת, אני מחזיק מעצמי אדם בעל ידיעות נרחבות למדי במוזיקה בכלל ובמוזיקה ישראלית בפרט. לכן רבה היתה פליאתי כשהגיע אלי דיסק שלא רק שלא שמעתי עליו אלא גם לא שמעתי על היוצר שמאחוריו. "אדומות – רועי חן" היה רשום עליו, ולמעט האסוציאציה המתבקשת ל"ירוקות" האהוב עליי כל-כך של מאיר, הוא לא אמר לי כלום. "מעניין", חשבתי לעצמי, "הנה נסיון מעניין: לרשום ביקורת על אלבום בלי להיות משוחד, בלי להיות מושפע מיחסי ציבור ועיתונות, נקי וענייני". "מעניין", עניתי לעצמי וכך עשיתי. הקשבתי, בלי לברר מי זה רועי חן, בלי לדעת את הסיפור מאחורי האלבום. מוזיקה נטו."


 


 


מתוך הביקורת שלי על "אדומות" של רועי חן בפורום מוזיקה ישראלית ב-YNET.


 

 

נכתב על ידי , 20/8/2004 00:13   בקטגוריות ביקורת - אלבום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)