לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

כמו כדור הנורה מתותח...


 



 


זה מתחיל להיות מביך. עברו כבר כמה חודשים טובים מאז שגיליתי את O של דמיאן רייס. לא זוכר אפילו איך הגעתי אליו. אולי לבועז כהן היה איזה קשר, אולי קראתי אותו אחרי זה. לא זוכר, באמת.


הייתי מצפה שאחרי חצי שנה ביחד, אני אמצה את הקטע שלו, אאפסן אותו עם יתר הדיסקים ואשכח ממנו לזמן מה. אבל לא. אני מוצא את עצמי מדקלם אותו כל היום, נרדם איתו בלילה, שר אותו בחלום. משהו מיוחד.



אני דווקא כן זוכר את הרגע הראשון שבו שמעתי את Amie האופטימי וענוג. זה היה השיר שתפס את האוזן שלי בהתחלה. אחר כך היה The Blower’s Daughter הכואב והמדכא ששבה אותי. ואז, כלי לשים לב, תוך כמה חודשים השתלט עליי דמיאן רייס לחלוטין.


היום, בערך חצי שנה אחרי, אני נוטה להכריז על O כעל אחד האלבומים הנפלאים ביותר ששמעתי. ואני סובל. סובל מהתאהבות מוחלטת, חסרת הגיון, טוטאלית ורגשית, שגורמת לי לשמוע את האלבום הזה (או אחד מהבוטלגים הרבים שמסתובבים ברשת של הופעות חיות של הדמיאן) לפחות פעם ביום. ואת Cannonball אפילו יותר מפעם אחת. מודה.


 קשה לי להצביע על הסיבה המדויקת שדווקא השיר הזה השתלט על כל חלקה טובה בי. אולי הלחן הפשוט אך הנפלא, אולי השירה הרכה והנוגה, ואולי הטקסט הכה רגיש ומדויק: "עדיין מעט מן הטעם שלך בפי, עדיין מעט ממך סבוך בספק שלי, עדיין קשה מעט להגיד מה בדיוק קורה...". וכל-כך לא קשה ליפול ברשת של השיר הזה, שגורם לי לרחף כמו כדור הנורה מתותח...


 


Still a little bit of your taste in my mouth


Still a little bit of you laced with my doubt


Still a little hard to say what's going on


 


Still a little bit of your ghost your witness


Still a little piece of your face i haven't kissed


You step a little closer to me


Still i can't see what's going on


 


Stones taught me to fly


Love taught me to lie


Life taught me to die


So it's not hard to fall


When you float like a cannonball


 


Still a little bit of your song in my ear


Still a little bit of your words i long to hear


You step a little closer each day


So close that i can't see what's going on


 


Stones taught me to fly


Love taught me to lie


Life taught me to die


So it's not hard to fall


When you float like a cannon


 


Stones taught me to fly


Love taught me to cry


So come on courage!


Teach me to be shy


'Cause it's not hard to fall


And i don't want to scare her


It's not hard to fall


And i don't wanna lose


It's not hard to grow


When you know that you just don't know

 

 


נכתב על ידי , 23/8/2004 20:59   בקטגוריות מילים מילים מילים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)