לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

גאולה, הו גאולה.



 


הרדיו מידרדר. זה לא חדש.
צריך ממש להיות בקיא ברזי התדרים ולוחות השידורים בכדי ליהנות באמת מרדיו. אני מזמן הפניתי את גבי לרדיו, ולמעט הבלחות מקריות של קוואמי או טל ואביעד, מקסימום איזה שעה 106 או 88, אני נוהג בעולם שכולו CD.
היה ה-DJ של עצמך, אני אומר.


העיתונות מידרדרת. זה לא חדש.
פעם, כשהייתי בן 11 או 12, אבא שלי היה מקבל – מתוקף תפקידו דאז – את כל העיתונים הביתה כל בוקר. ואני – ילד סקרן ורעב למידע – הייתי יושב וקורא הכל, מהתחלה ועד הסוף. בימי שישי ההנאה היתה גדולה אפילו יותר, ויכולתי להעביר אחר-הצהריים שלם מול "ידיעות" או "מעריב".
והיום?  את שני אלה כבר אינני יכול לקרוא, את "הארץ" אני סובל רק בימי שישי, וגם אז ברפרוף. אפילו "העיר", מעוז האסקפיזם ובסיס הנאת השישי שלי, הפך עם הזמן לעיסה דביקה של צהוב רדוד. בקיצור, אני את האינפורמציה שלי מקבל מהאינטרנט, בלי טובות של אף אחד.
היה העורך של עצמך, אני אומר.


הפוליטיקה מידרדרת. זה לא חדש.
מזל שאין בחירות עכשיו, כי הייתי בדילמה נוראית – באמת, אבל באמת לא נשאר למי להצביע. גועל נפש מוחלט של אנשים תאבי ממון, שלטון ופרסום. איכס. איפה הרב בא-גד כשצריך אותו?   פתאום הוא נראה לי האופציה השפויה מכולם.
תאמינו לי, הייתי מכריז על עצמי אוטונומיה, נהיה המנהיג של עצמי. אבל זה עדיין בלתי-אפשרי.


בקיצור, במציאות הזו, המתוארת לעיל, מה הפלא שהטקסט הבא מופיע היום ב-YNET, כל כולו ציטוט מדויק מתוכנית הערב של שי ודרור ב-FM102, של שיחת טלפון עם כבוד הח"כ צחי "קח מינוי, אחי" הנגבי, מועמד הליכוד לפרס נובל:


צחי הנגבי: ...אני לא יודע עוד מי הקירח, זה שי או דרור?


שי: דרור הקירח.


צחי הנגבי: ומי המכוער?


דרור: מי המכוער? אמא שלך...


 


 


נ.ב. מזמן אמרתי שמזל שגאולה עוד לא מתה. כי עם בן כזה, היא הייתה מתהפכת בקברה.


 


 

נכתב על ידי , 26/8/2004 16:53   בקטגוריות דברים בשם אומרם  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)