לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

כטיבו של אדם, כן טיבו של אלוהיו


הבוקר פורסם ב"ידיעות" כי איצ'ה מנחם, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, פנה לחצר הרבי מלובביץ' במכתב רשמי, ולשונו: "נבחרת ישראל מבקשת את ברכתו הקדושה של הרבי מלך המשיח להצלחה במוקדמות גביע העולם. אנו מקבלים על עצמנו לפרסם בשילוט את הרבי מלובביץ' במשחקי הנבחרת שיתקיימו באיצטדיון ר"ג. יחי אדוננו מורנו ורבינו לעולם ועד". נשבע לכם – קראתי בYNET.

מיותר לציין שהרבי מלובביץ' אינו בין החיים מזה עשר שנים. זה לא מפריע לאנשים מסויימים להמשיך להתייחס אליו כאילו היה חי. כמו בסוף חייו, כך גם במותו, עושים רבים ברבי מלובביץ' כרצונם.

 זה מזעזע אותי היום כפי שזה זעזע אותי אז, כשראיתי בחור חרדי צעיר מרים את ידו של הרב ומנופף בה לשלום לקהל המאמינים, כאילו היה בובה על חוט או צעצוע. הגם שאני רחוק היום מהדת שנות אור, בכל זאת מצער אותי לראות כשכך מתנהגים לאיש זקן, ושכך מתנהגים כעת לאיש מת. חבל שהתפספס בעשרת הדיברות הסעיף של "לא תנצל ניצול ציני את מנהיגיך וזקניך".

תמהונים עדיין מאמינים שהרבי חי ועושים את "דבריו". תמהונים יותר פונים לחצר הרבי ומבקשים את "ברכת הרב". תמהונים ממש מבקשים את עזרת הרב במוקדמות גביע העולם.

"כטיבו של אדם, כן טיבו של אלוהיו, וזה הטעם שלעתים תכופות כל-כך היה אלוהים ללעג ולקלס" (גתה).

 

נכתב על ידי , 7/9/2004 09:56   בקטגוריות תיאולוגיה נאורה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)