לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

האִיחְ"צ של נושאי המגבעת


ושוב אני יושב מול אשת יחסי הציבור שלי
ומנסה להסביר לה
כמה שאני מיוחד
ומי כמוני יודע להסביר
כמה שאני מיוחד
וגם היא כמו כל קודמותיה
יורדת אל סוף דעתי
ויש לה תוכניות ויש לה תוכניות מגירה

שוב היא פישלה אשת יחסי הציבור שלי

                                                                                (אשת יחסי הציבור שלי / זאב טנא)

 

שמעתי היום בערב בחטף את היחצ"נית עטרה ישראלי מתראיינת לתוכנית הברנז'ה של 102fm (זה אפילו יותר הזוי ממה שזה נשמע...). בשיחה עם יובל אברמוביץ', פרט להתרברבות עצמית על ה"תוכניות" ו"האסטרטגיות" שמבדילות אותה מיחצ"ניות אחרות (מה, לוסי דובינצ'ק היא עכשיו יחצ"נית?!   WTFC!!!), היא סיפרה שהיא "שונאת את הכינוי 'יחצ"נית' ומעדיפה 'אשת יחסי ציבור'" ואף הביעה בקשה למצוא קיצור טוב יותר למקצוע אליו היא משתייכת (ובו היא מתגאה).

 

למען האמת, לפני המון שנים, כשעוד הייתי כתב צעיר בעיתון של איטו אבירם, היה לנו כינוי קצר וקולע לאנשי יחסי ציבור. מדובר בראשי תיבות פשוטים יחסית: אשת יחסי ציבור = איח"צ. וכן, מבטאים את זה בדיוק כמו איכס... (לתקופה קצרה זה אכן היה איכ"ס, אבל הרגשנו שזה בוטה מדי...).

 

מאז עברו הרבה מים בביוב ברחוב קרליבך, וגם במקומות אחרים, אבל עולם כמנהגו נוהג, ונראה לי שהחידוש הלשוני שהתקנתי בגיל 18 יכול בהחלט להתאים גם למציאות היומיומית. עכשיו רק חסר שעטרה ישראלי תייחצ"ן לי אותו.

 

אם כן, במקום "אני אשת יחסי הציבור של נושאי המגבעת" אמרו מעתה "אני האִיחְ"צ של נושאי המגבעת".

על הדלת יש מלאך, ולכן אנ'לא אוהב אותך כל-כך (ע"ע).

נכתב על ידי , 14/3/2008 01:09   בקטגוריות דברים בשם אומרם, יש חיים מחוץ לבלוג, רק על עצמי לספר ידעתי, קטעים מהתשקורת, ביקורת, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)