לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

ושכולם יקפצו מהגג (או: קניתי כרטיסים לגי'רפות והסטריטס)


  

כל-כך קשה

להתווכח עם משה

לאחר שהסתגר

שלושה חודשים הוא לא יכול לדבר

שלושה חודשים הוא לא מוכן לוותר

 

כולם עולים לגג

לראות אותי בוער

שלוש שניות אני לבד

וקשה להתאפק

להבעיר את מה שנותר

 

לא עובר יום

בלי לקלל

לא עובר יום

בלי לקלל...

 

                        (מתוך "משה" לג'ירפות)

 

 

 

אה, מה היתה השאלה?

או כן, ממנטו מורי

זה אומר לזכור שזה בלתי נמנע שכולנו נמות

זה נשמע כל-כך מדכא כשזה נאמר כה נקי וכה ישר

אבל זה אומר לא לתקוע את עצמך בחיים של חומריות

אבל מי זוכר את זה כשאני משתולל לי ביום של קניות

האם אני רדוד, האם אני מכור לימים טועים כאלה

כן, אני רדוד ואוהב את כל המשחקים הרעים האלה

אם האהבה עיוורת אז למה אנחנו כולנו קונים בגדים תחתונים?

אין לי כלום בחיים מחוץ לאולפנים

אז כשאני חופשי אני מוצא את עצמי צורך בצק

 

ממנטו מורי, ממנטו מורי

זה בלטינית וזה אומר שכולנו נמות

ניסיתי את זה במשך זמן מה אבל זה טונה של חרא משעמם

אז אני פשוט קונה קונה קונה קונה קונה...

 

                                                            (מתוך "ממנטו מורי" לסטריטס)

 

 

 

 

 

5.4, האנגר 11, משה פוגש את הצרכן המלנכולי, גלעד כהנא מארח את מייק סקינר, not to mention ברי סחרוף והדג נחש.

יהיה מלנכולי, יהיה שמח. זה בלתי נמנע שכולנו נמות, לא עובר יום בלי לקלל, וכל-כך קשה להתווכח... 

אז אני פשוט קניתי קניתי קניתי קניתי כרטיסים להופעה. ושכולם יקפצו מהגג.

נכתב על ידי , 25/3/2008 17:45   בקטגוריות אני שומע שוב ברגעי השלווה את..., הפואטיקה של אחרים, המלצה - מוסיקה, יש חיים מחוץ לבלוג, רק על עצמי לספר ידעתי, אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)