לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

מה אני רוצה, למה אני מחכה, עמוק בלבי? (השלישי של פורטיסהד)


גיא המענג דיווח על זה כבר לפני חודש וחצי, אבל הייתי עסוק מדי מכדי לשים לב. אבל עכשיו הגיע הזמן להתפנות ולהכריז:

Third, האלבום החדש של פורטיסהד, ייצא ב-14 באפריל ויכלול 11 שירים חדשים.

 

 

בשבוע שעבר, בזמן שהאח הצעיר לבית חג'ג' חגג את הפתיחה הנפלאה לאלבום הראשון של פורטיסהד, וסטריאוגאם סיפרו בהתלהבות על Third (וסיכמו ב"Great stuff"), אני האזנתי לשירים החדשים שהחבר'ה מבריסטול ניגנו ב-ATP ולמרות האיכות הלא מדהימה של ההקלטות התלהבתי, התלהבתי מאוד.

 

בסוף השבוע דיווח גיא ב"עונג" שהגרסא של Third שדלפה לרשת (נניח, כאן) היא, כנראה, לא המוצר הסופי אלא אוסף דמואים. גם אני חושב שהמיקס לא טוב, ומשהו שם נשמע לא אפוי מספיק, אבל מצד שני - עם החבר'ה מפורטיסהד אתה לא יכול להיות בטוח.

 

אז גיא אהב את "The Rip" שבאמת נשמע כמו רדיוהד מנגנים פורטיסהד, ואילו אני התמכרתי ל-"Silence", הרצועה הפותחת של האלבום. השידור המסתורי (בפורטוגזית?) מזכיר את כל הסטיות שאהבתי באלבומים הקודמים שלהם, והשיר הזה מסתורי וסקסי בדיוק כמו שהיית מצפה משיר פותח של פורטיסהד.

 

דווקא בגלל שהשיר הזה שונה ממה ששמענו מהם לפני 11 שנה (!!!), האלבום הזה ממשיך למלא אותי ציפיה ומתח. אין פה פטיפונים (גיא אמר את זה כבר לפניי), יש פה פחות חמימות מועדונית ויותר קרירות נוקשה ומסתורית, אבל השירה... הו, השירה של בת'. אין הרבה זמרות שכל-כך מרגשות ומחממות אותי ככה.

 

האם ידעת כשהיית אבוד?

האם ידעת מתי אני רוצה?

האם ידעת מה איבדתי?

האם אתה יודע מה אני רוצה?

 

עמוק בליבנו

רוכב החוצה, עמוק בתוכי

מסתובב רחוק מכדי תפישה

רחוק מכדי דיבור

נסחף ללא יכולת

 

גיבונס שרה, ואצלי בלב הציפייה וההתלהבות מהאלבום הזה מתגברות.

האם הם יודעים מה אני רוצה, למה אני מחכה, עמוק בלבי?!

 

Silence (aka Wicca), בהופעה חיה ב-ATP 

נכתב על ידי , 27/3/2008 21:59   בקטגוריות אני שומע שוב ברגעי השלווה את..., המלצה - מוסיקה, הפואטיקה של אחרים, רק על עצמי לספר ידעתי, אינטרנט, אופטימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)