לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

יפה מכוער וחכם העולם וטיפש (כאן היה צריך להיות פוסט פרידה זמני)


עדכון (3.4): וטיפש וטיפש וטיפש. יום ראשון בלילה ככל הנראה אני בדרך להודו.

 


 

כאן היה צריך להיות פוסט פרידה זמני.

 

כאן היה צריך להיות פוסט שמספר כמה חלמתי על הרגע הזה. על טיסה לפונה, ויזה להודו בכיסי.

 

כאן היה צריך להיות פוסט שמתאר איך היום, בהתראה קצרה מהרגיל, זה עומד לקרות. אלא שבמקום כפכפים וסתלבט, אני אורז עמי לפ-טופ ועבודה.

 

כאן היה צריך להיות פוסט שמספר איך אני נשלח להציל את העולם (או לפחות את חלקת העולם שעליה אני מופקד) מפני רשעים הינדואים שמאיימים להשמידו בטענות על איכות מוצר לא מספקת.

 

כאן היה צריך להיות פוסט שמסביר שכל זה קורה בזמן הכי לא טוב (כי החיים הם מה שקורה כשאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות).

 

אבל בדקה ה-91, בזמן פציעות, הבעיה נפתרה ואני נשאר (זמנית) בארץ. בומביי תאלץ לחכות.

 

בקיצור, יפה מכוער וחכם העולם וטיפש. וטיפש וטיפש וטיפש.

נכתב על ידי , 3/4/2008 00:08   בקטגוריות ארס-בלוגטי, הפואטיקה של אחרים, יש חיים מחוץ לבלוג, רק על עצמי לספר ידעתי, אופטימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)