לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

זרעי קיץ (למאיר ז"ל)


זרעי קיץ נישאים ברוח
מעירים זכרונות, מעוררים ערגונות...

"אתם יודעים מה זה 'ערגונות'?", היה מאיר שואל את הקהל בהופעות שלו בחיוך ממזרי לפני שהיה שר להם/איתם את "זרעי קיץ". והוא היה עונה: "ערגונות הם כיסופים כאלה, געגועים קטנים, למשהו שהיה ואיננו עוד".

אני שומע את מאיר שר "זרעי קיץ", ואנחנו כבר באמצע יולי, ותשע שנים בלעדיו הן המון זמן להתגעגע.

מאיר תמיד היה מעין "סיגריה גנובה בפי נערים", משהו שאתה מגלה בעצמך, נחבא מאחורי ים הנינטים, בתשוקה ראשונה אתה מוצץ ונשאף, מסונוור מהבהוב, הבהוב העונה.

והקיץ שבא להיות מביא איתו תמיד גל אהבה, גל שנשבר בכמיהה, כמיהה למה שהיה ואיננו עוד. תשע שנים, אני אומר לעצמי. תשע שנים, עצמי עונה לי, וכבר הגיע הזמן להתרגל. להתרגל לקיץ בלעדיו, לחום ולחות ודביקות אין-קץ.

הייתה תקופה שגם אני הייתי חלק מגל האבל, הגל הנשבר, העושה אותו שנה אחר שנה למלך משוח במלח, ומניח לו להישטף במים רגע אחרי. עם הזמן, זה דעך, זה הלך, כמו רוח קלה הבאה לעת ערב, התפזר מראשי והלאה, הלאה אי-אן.

היום אני מתגעגע למאיר לבד, בכל קיץ, מפזם לעצמי את "זרעי קיץ", מנגן שוב אלבום אחרי אלבום, שר כאב, שר לגמרי במקרה, שר ערגונות, כיסופים, געגועים קטנים, למשהו שהיה ואיננו עוד.



  מאיר אריאל, מרץ 1942 – יולי 1999

נכתב על ידי , 21/7/2008 00:45   בקטגוריות אני שומע שוב ברגעי השלווה את..., דברים בשם אומרם, המלצה - מוסיקה, הפואטיקה של אחרים, רק על עצמי לספר ידעתי, הלהקה הגדולה שלמעלה, אקטואליה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)