לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שגיא נאור


"רוק'נ'רול הוא מהות החיים וכתיבה על רוק'נ'רול היא דרך חיים" (לסטר בנגס)

Avatarכינוי: 

בן: 50

Google:  sagman

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

עמותת ישראבלוג 80:20


לא ממש נכנסתי עד כה לפסטיבל "עמותת ישראבלוג" החדש, חדיש ומחודש.

ראשית, משום שמדובר אחרי הכל בספונסר של בלוג זה. שנית, משום שאינני נוהג לגלוש לאתר "עמותת ישראבלוג" (ולמען האמת, ולשם הגילוי הנאות, גם לא לאף "פורטל" אחר). שלישית, משום שאינני קטנוניסט, שימושיסט או זילזוליסט.

ובכל-זאת, אפילו בחלקת האלוהים הקטנה שלי – קרי, בלוג זה – הגיעו מים עד נפש.

 

כי במסגרת השיפוץ שינו קברניטי נענעֵשֶר גם את הממשק של ישראבלוג, האכסניה הגאה של בלוג זה, אחרי שנים שלקח לי להתרגל אליו. כעת, אם לא שמתם לב, מעטר את ראש הבלוג שלי פס אפור עם הלוגו הכה-ארוך "nana10 ישראבלוג" ולידו שתי אפשרויות, "עריכה" ו"התנתקות":


"הו, כמה שימושי", אתה אומר לעצמך ואז מקיש על "עריכה". אבל בנענעֵשֶר המחודש אין עריכות חינם...



"אינך מורשה לערוך בלוג זה" וזהו. בלי הסבר, בלי אפילו רמז. מזל שאני מאוד אינטליגנטי,  ואני מבין ש"אינך מורשה" משמעו "לא עשית לוג-אין". אבל אם לא עשיתי לוג-אין, למה אתם מציעים לי "עריכה" ו"התנתקות"?    לא יותר הגיוני להציע לי, למשל, את האפשרות הטריוויאלית "כניסה"?!

מופתעים?  עד עכשיו סיפרתי לכם על המקרה הטוב יותר. במקרים אחרים, נענעֵשֶר נותן לך את מסך העריכה, אתה מקיז דם, יזע ומילים על הפוסט שלך, לוחץ על "שמור" כדי לפרסם אותו ואז...



כן, זו לא טעות - "נא להכנס שוב עם שם משתמש וסיסמה". והפוסט שלך?  לא שמרנו אותו, חס וחלילה. תכתוב אותו שוב, יה נודניק...

 

אז תאמרו שאני קטנוני, תאמרו שאני עצבני, תאמרו לי לעבור לוורדפרס... בעיניי ההזנחה של ממשק המשתמש של ישראבלוג במסגרת ה"עיצוב מחדש" של נענעֵשֶר היא זלזול גס במשתמשים.

ליפול דווקא בדבר הפשוט הזה, שכל בלוגר יתעצבן בגללו פעם אחר פעם בכל כניסה לאתר, זה דוגמה חיה לעקרון ה-80:20 הלכה למעשה - תבזבז את האנרגיה והכסף על ה-80% הלא חשובים, תזלזל ותיפול דווקא על ה-20% שבאמת מזיזים למישהו.
או במלים אחרות: 80 קבין של מזומנין הלכו
לנוויל ברודי, ו-20 אלף בלוגרים (לפחות...) יכולים ללכת ל... 

 

 

עדכון (28.7): אילנה, מצוות ישראבלוג, הגיבה כאן באדיבות ובידענות ואמרה כך: ראשית, התקלות עליהן דיווחתי היו קיימות מאז ומתמיד (כנראה שפשוט לא הצלחתי להיתקל בהן עד כה). שנית, היום אמורה לעלות גרסה שמשפרת את המצב. שלישית, היא תנסה לברר את הסיבה לבעיה השנייה. אז עם כל הכבוד לנוויל ברודי ולנענעשר, אני שמח להגיד שאני (עדיין) חלק מישראבלוג... ותודה לכל המגיבים המודאגים/מנחמים.

נכתב על ידי , 27/7/2008 11:23   בקטגוריות בועה2.0, טכ-Know, רק על עצמי לספר ידעתי, שחרור קיטור, ביקורת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



224,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשגיא.ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שגיא.ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)